וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום תשווק את ה-Samsung Galaxy Tab

6.10.2010 / 16:38

חברת סלקום תהיה הראשונה שתשיק בישראל את מכשיר המיני טאבלט מבית סמסונג. המכירה תחל בשבוע הבא

חברת סלקום תתחיל לשווק בישראל את מכשיר המיני טאבלט של סמסונג, Galaxy Tab, החל מהשבוע הבא. המכירה תתחיל ביום רביעי ה-13 באוקטובר באתר סלקום, ותעבור גם לחנויות ביום א' שלאחריו. החברה עדיין אינה מוסרת את תמחורו של מחשב הלוח, ותעשה זאת רק ביום ההשקה. המכשיר יושק בצבע שחור עם מכסה סוללה לבן.

הגלקסי טאב שוקל 380 גרם ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 2.2. הוא מותאם לצריכת תכני מולטימדיה, לצד שימוש בכלי תקשורת שונים כמו אי-מייל ושיחות טלפון ווידאו. על המכשיר מותקנת גרסה 10.1 של פלאש, מה שמבדיל אותו מהאייפד של אפל, שאינו כולל טכנולוגיה זו בשל התנגדותה של החברה אליה. למכשיר מעבד Cortex A8 1.0GHz, השווה ערך למעבד של האייפד, אותו תכננה סמסונג. הוא כולל קישוריות דור שלישי מסוג HSPA, כמו גם 802.11n Wi-Fi, ו-Bluetooth 3.0, מצלמה 3 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי ו-LED FLASH וכן, מצלמת 1.3 מגה פיקסל לשיחות וידאו, פנים מול פנים באמצעות דור שלישי. המצלמה האחורית לוכדת תמונות ותוכן וידאו. המכשיר מגיע עם זיכרון פנימי בנפח של 6 ג'יגה-בייט וכן כרטיס חיצוני להרחבה של עד 32 ג'יגה-בייט.

סמסונג השיקה את המכשיר בספטמבר, וסלקום היא החברה הראשונה שתשווק אותו בארץ. סמנכ"ל השיווק של סלקום עדי כהן מסר כי "מדובר בקטגוריה חדשה ואנו נוכל לראות בשנתיים הקרובות עשרות אלפי מכשירי טאבלט בישראל. אני מאמין כי נתח השוק של מכשירי האנדרואיד יתפוס כ 30% מכלל המכשירים בישראל בתקופת זמן זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully