וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו מחדשת את החיפוש

7.10.2010 / 12:55

יאהו חשפה ממשק חיפוש ויזואלי יותר, המציג תוצאות חיפוש לפי קטגוריות שונות ותמיכה משופרת לחיפוש דרך סלולרי

יאהו חשפה היום את ממשק החיפוש החדשה שלה. החברה הציגה ממשק ויזואלי יותר, הכולל מספר שכבות של מידע ומותאם יותר עבור חיפושי מדיה. כעת, כאשר משתמש מחפש נושאים הקשורים בבידור ובחדשות, במקום לקבל רשימת תוצאות ארוכה, הוא מקבל מסגרת עם מספר טאבים, המאפשרים לו לבחור בדרכים שונות לבחינת הנושא אותו חיפש. כך, לדוגמה, חיפוש על שם של סרט יוביל למסגרת עם טאב "סקירה" שתכיל את הידיעות האחרונות עליו, טאב "סיפורים" שיכיל ביקורות עליו וטאב "וידאו", שיכיל את הטריילר של הסרט. בנוסף תספק תוצאת החיפוש שורות סטטוס מטוויטר, בטאב שמוקדש לשירות המיקרו-בלוגינג.

התנהגות דומה תתרחש גם בחיפושי מדיה אחרים: חיפוש אחר שם אמן יציג דיסקוגרפיה שלו, ביוגרפיה וקליפים מהופעות. חיפוש עבור שם של מקום יציג פרטים עליו, תמונות ממנו ואפשרויות אירוח וטיול בו. החיפוש החדש אף יציע מונחי חיפוש דומים שייתכן והם רלוונטיים לחיפוש המקורי. חיפוש אחר תמונות יניב גם מצגות תמונות בחלק מהמקרים. החיפוש החדש של יאהו גם שופר עבור מכשירים ניידים המשתמשים בטכנולוגיית HTML5. חיפוש ייעודי זה נמצא בכתובת m.yahoo.com.

בנוסף לשינוי בחיפוש עצמו, מרעננת יאהו גם את עמוד הבית שלה, ומוסיפה בו את פיצ'ר "הנושאים החמים". לחיצה על אחד מהם תיקח את הגולש לתוצאות חיפוש בנושא. יאהו הצהירה כי גם לאחר שטכנולוגיית החיפוש של מיקרוסופט תוטמע לחלוטין באתר, הוא ישמור על מראה שונה ועצמאי.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully