וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: הסלולרי המטהר

10.10.2010 / 8:38

הסלולרי שלכם הוא הרבה יותר ג'יפה ממה שאתם חושבים. טלפון חדש שכולל מטהר אוויר ינסה לטהר קצת אותו ואת סביבתו

בשבוע שעבר הצגנו לכם במדור מנורה מיוחדת שמטרתה הדברת חיידקים במקלדות. את השבוע הזה אנחנו פותחים עם המשך המאמץ להציל את קוראינו מהבקטריות השורצות במכשירי האלקטרוניקה השונים בהם הם משתמשים. הטלפון הסלולרי למשל. כמה נקי כבר יכול להיות מכשיר אליו מצמידים את האוזן ובו נוגעים בלי סוף (במיוחד במכשירי המגע של ימינו) בעזרת אצבעות שאינן בהכרח נקיות? מכשיר שנמצא איתכם בכל מקום אליו אתם הולכים, כולל חדר השירותים (וזה עוד לפני שדיברנו על אלו שממש מדברים במכשיר תוך כדי שהייה בשירותים). למעשה, מדובר באחד ממכשירי האלקטרוניקה היותר מלוכלכים שיש.

ספקית הסלולר היפנית NTT Docomo הציגה בתערוכת CEATEC JAPAN 2010 שהתקיימה בשבוע שעבר בטוקיו קונספט לטלפון סלולרי חדש: ה-Plasmacluster, שפותר את בעיית ניקיון הסלולרי על ידי מטהר אוויר שכלול בו. מטהר זה יכול לנקות את האוויר בטווח של 12 אינץ' מהמכשיר, בעזרת שישה חורי שחרור קטנים הנמצאים בתחתיתו.

מי צריך אייר-וויק?

טכנולוגיית ה- Plasmacluster נמצאת עדיין בפיתוח, כך שלא ברור מתי יצא המוצר הזה לשוק. ב-NTT Docomo מקווים ליעל אותה ולהפוך אותה לנגישה מספיק כדי להיכלל בטלפונים מבלי להשפיע רבות על גודלם ומשקלם (כפי שאתם יכולים לראות בתמונה, הטלפון שלהם קצת שמנמן מדי לימינו). אם וכאשר זה יקרה, לפחות יהיה לכם תירוץ כאשר תיתפסו בשירותים עם הסלולרי: "בסך הכל הכנסתי אותו לכאן כי נגמר מטהר האוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully