וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות מובייל נפתחים בסוף החודש

Windows Phone 7 תושק באירופה ואסיה ב-21 באוקטובר, ובארה"ב ב-8 בנובמבר. ויש גם הכרזות על מכשירים חדשים

"ההבדל הוא לא במה שתעשו עם הטלפון, אלא באיך שתעשו זאת" אמר סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, בהשקה הרשמית של חלונות מובייל 7 – מערכת ההפעלה החדשה של החברה לטלפונים סלולריים. המערכת תושק ב-21 באוקטובר באירופה וחלק מאסיה, וב-8 בנובמבר בארצות הברית. לדבריו של באלמר, כ-60 חברות סלולר תשקנה את המכשירים בכ-30 מדינות.

"רצינו ש-Windows Phone יהיה תמיד נעים לשימוש" אמר באלמר, כשהוא מתייחס לסלוגן השיווקי של המערכת: "תמיד נעים לשימוש, שלי בצורה מדהימה". נוחות השימוש והתאמה אישית הם שני הדגשים עליהם נבנתה המערכת, לדברי מנכ"ל מיקרוסופט.

לא ברור איזו רמת תמיכה בעברית תהיה במערכת, ומתי יושקו המכשירים הראשונים שתמשתמשים בה בישראל. תגובת מיקרוסופט ישראל לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.

ויש גם מכשירים

בארה"ב, יושקו תשעה טלפונים סלולריים עם Windows Phone 7 בשלב הראשוני, כשיצרני המכשירים האלה הם HTC, LG, סמסונג ודל. היצרניות האלה חשפו היום את הטלפונים החדשים שלהן.

HTC תשיק, בשלב הראשון, חמישה מכשירים המבוססים על המערכת החדשה. HTC 7 Surround (שמושק רק בארה"ב) הוא טלפון מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 3.8 אינץ', רמקול נשלף, 8 גיגהבייטים של זכרון מובנה, בלוטות' ו-Wifi ומצלמת 5 מגהפיקסל. HTC 7 Mozart כולל גם הוא מעבד במהירות גיגההרץ ו-8 גיגהבייטים של זכרון. כמו כן, יש לו מסך בגודל 3.7 אינץ', גוף הבנוי מחתיכה אחת של אלומיניום ותמיכה בפורמט Dolby Mobile למוזיקה, כמו גם אינטגרציה עם זון. HTC Trophy הוא מכשיר גיימינג, גם הוא עם מעבד במהירות גיגההרץ ו-8 גיגהבייט זכרון. למכשיר אינטגרציה עם אקס-בוקס לייב ומסך WVGA בגודל 3.8 אינץ'. HTC 7 Pro הוא מכשיר עסקי, סליידר עם מקלדת מלאה וחבילת תוכנות עסקיות של HTC. למכשיר מעבד במהירות גיגההרץ, 16 גיגהבייטים זכרון, מסך מגע בגודל 3.6 אינץ'. HTC HD7 גם הוא מכשיר מולטימדיה, עם מסך מגע בגודל 4.3 אינץ', גם הוא עם תמיכה באקס-בוקס לייב.

LG תשיק שני מכשירים: Optimus 7 ו-Optimus 7Q. לשניהם מעבד במהירות גיגההרץ, מצלמת 5 מגהפיקסל ו-16 גיגהבייטים של זכרון. ההבדל הוא בכך ש-7Q הוא סליידר עם מקלדת מלאה ומסך בגודל 3.5 אינץ', כש-Optimus 7 הוא מכשיר עם מסך בגודל 3.8 אינץ'.

סמסונג תשיק את מכשירי ה-Focus ואת Omnia 7., הפוקוס הוא טלפון עם עם מסך Super AMOLED בגודל 4 אינץ', מעבד סנאפדראגון במהירות גיגההרץ ומצלמת 5 מגהפיקסל. Omnia 7 הוא טלפון כמעט זהה, רק שהוא יושק באירופה ולא רק בארה"ב, ויכלול גם 8 או 16 גיגהבייטים של זכרון מובנה.

  • עוד באותו נושא:
  • Windows Phone 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully