וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: משקל למזוודה

14.10.2010 / 9:21

איך יודעים שהמזוודה שאתם עומדים להפקיד לא חרגה מהמשקל המותר? המיני-משקל של בלנזדה יבדוק זאת בפשטות

מדור וואלה! TECH קצת מצטער שהוא לא נפלה על הגאדג'ט של היום בעונת נסיעות החגים, עת הסתובבו אנשיו ברחבי העולם כאילו היו מרקו פולו, אך מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

טיסות לחו"ל משמע מטען. מטען משמע מזוודה. מזוודה משמע הפקדתה אצל דיילות אדיבות (במקרה הטוב) ואחסונה בבטן המטוס. העניין הוא שרוב חברות התעופה מגדירות מגבלה של 20 קילו למזוודה. חריגה מהמשקל הזה יכולה לעלות לחורג בתעריפים יקרים ומופקעים. אומדן אישי של משקל המזוודה אינו דבר פשוט, במיוחד כאשר מדובר על קילו לפה או קילו לשם.

זה מה שפותר המיני-משקל של חברת בלנזה. המכשיר הקטן מתלבש על ידית המזוודה. אחרי שמרימים אותה בעזרתו - הוא שוקל אותה ומציג את התוצאה על מסך ה-LCD שלו, המואר באור כחול.

שוקלים לקנות את המשקל?

המיני-משקל של בלנזה יכול לשקול עד ל-45 קילו (טיפ קטן: אם זה לא מספיק לכם, אתם אפילו לא צריכים את המשקל כדי לדעת בוודאות שחרגתם). הוא קטן, קומפקטי וקל - כך שגם אחסונו באותה מזוודה לא ישפיע על משקלה ולא יגרום לחריגה (דבר שיכול להיות אירוני למדי). מחירו של המשקל הוא 25 דולר. אם זה קצת יקר לכם, וואלה! TECH ממליצה על עוד אפשרות: השקלו על המשקל הביתי שלכם, ומיד אחר כך הישקלו שוב - כאשר אתם מחזיקים את המזוודה. ההפרש בין שתי התוצאות הוא המשקל שלה - מידע שכך תקבלו בחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • משקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully