וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשחק בפיפ"א ברשת? תשקרו

מנגנון חדש של EA דורש מכם לשקר לסוני כדי לשחק במצבי אונליין של פיפ"א 11 בפלייסטיישן 3

ב-Electronic Arts מאוד רוצים שתשחקו במצבים המקוונים של המשחקים שלהם, אבל מבקשים מכם לשקר כדי לעשות זאת. כך גילו האנשים שרכשו בשבוע האחרון את Fifa 11 לפלייסטיישן 3. ואלה שלא רכשו, יגלו את האמת המרה הזו ברגע בו ירכשו משחק חדש אחר לקונסולה, כמו Medal of Honor או MMA.

הסיבה לכך נעוצה במערכת חדשה שמיישמת החברה – Online Pass. כל מי שרוכש משחק חדש של EA עם אפשרויות משחק מקוונות, מקבל בתוך הקופסה קוד שיספק גישה למצבי המשחק האלה. הסיבה לכך נעוצה ברצון של אלקטרוניק ארטס להרוויח לא רק מהמכירה הראשונה של המשחק, כי אם גם כשעותק משומש מחליף ידיים, זאת כיוון שכל משתמש חוץ מהראשון יידרש כבר לקנות את אותו ה-Online Pass.

הבעיה היא שב-EA לא טרחו – בניגוד לניסיונות העבר כמו Bad Company 2 - לבנות מערכת מובנית בתוך המשחקים להכנסת הקוד, והעדיפו להשתמש בחנות של פלייסטיישן 3 כדי להמיר את הקוד בטלאי שפותח את המצבים הנכספים. והחנויות האלה, מה לעשות, לא עובדות כשמדובר במשתמש שמשוייך למדינת ישראל.

נכון, מרבית משתמשי הקונסולות המקומיים כבר מזמן למדו את הטריק של הכנסת כתובת בחו"ל על מנת לקבל גישה לחנות, אבל זה לא משנה את העובדה כי מדובר בשקר והפרה של תנאי השימוש במערכת. אי-האכיפה של הנושא איננה רלוונטית כאן. כמו כן, גם האיטיות של יצרניות הקונסולות בהבאת שירותיהן לישראל ומדינות נוספות איננה רלוונטית – זה עניין מצער אך איננו הנושא כאן.

מה שרלוונטי הוא שבמרוץ אחר כמה דולרים נוספים, הופכת EA חלק גדול ממשחקיה לכאב ראש עבור שחקנים בחלק גדול ממדינות העולם. וכן, בסופו של דבר החברה מדרבנת אותנו לשקר לסוני כדי לקבל גישה למצבי אונליין. חינוכי מאוד מצידם.

  • עוד באותו נושא:
  • Fifa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully