וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו מתחברת

18.10.2010 / 12:41

יאהו תשיק את Y Connect, שיאפשר להשתמש בפרטי הלוגין שלה באתרי צד שלישי, בדומה ל-Facebook Connect

יאהו ממשיכה באסטרטגיה החברתית שלה. החברה מתכננת להשיק שירות בשם Y Connect שיהיה דומה באופיו ל-Facebook Connect, המאפשר למשתמשים לבצע פעולת לוגין לאתרים צד שלישי בעזרת פרטי הרישום של השירות. משתמשיה של יאהו יוכלו להשתמש בשם המשתמש והסיסמה שלהם באתרי יאהו השונים (כולל שירות הדואר שלה) כדי לבצע פעילות באתרים השונים ולהציג אותה ביאהו. הוול סטריט ז'ורנל מדווח כי עדיין לא ידוע בבירור מי ישתף פעולה עם יאהו, אך הבלוג הפוליטי המוביל "האפינגטון פוסט" כבר הסכים להטמיע את השירות החדש.

לדברי הוול סטריט ז'ורנל, פעילות המשתמש באתרים שונים תוכל להיות משותפת בקלות עם אנשי קשר בשירותי יאהו, בעוד ששיתוף עם אנשי קשר שאינם ביאהו יוכל להיעשות דרך שירות Yahoo Pulse, שהוא מעין הטוויטר/גוגל באזז של יאהו.

לדברי יודעי דבר, Yahoo Connect אמור להיות מוכרז בסתיו הקרוב. משמעותה של הצלחתו של שירות כזה תהיה תוספת פעילות לאתרי יאהו ועזרה בפילוח המשתמשים ותחומי העניין שלהם. גם המפרסמים ירוויחו מכך, שכן הם יוכלו להבין במה מתעניינים הגולשים השונים ולהתאים להם פרסומות. האנליסט גרג סטרלינג מקבוצת המחקר Sterling Market Intelligence אמר כי הוא סקפטי לגבי האפשרות שיאהו תשכנע את השוק לאמץ את השירות, בין השאר מכיוון שרבים כבר עשו זאת עם Facebook Connect. סטרלינג העריך כי יאהו תצליח בכך יותר באסיה, שם המותג שלה חזק יותר מזה של פייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully