וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כורסת האייפון

20.10.2010 / 8:55

כורסת הטלוויזיה/מסאז' AcuTouch 9500 לא רק תפנק אתכם בתוכניות עיסוי מגוונות, אלא תישלט על ידי האייפון שלכם

כורסאות טלוויזיה הן עולם שלם של מוצרים שונים ומגוונים. המנעד שלהן נע מהכיסא הפשוט והזול ועד לכורסאות מתוחכמות שמעבר לאירוח הישבן בנוחות גם תספקנה מסאז' לו ולשאר הגוף. המוצר שאנו מציגים לכם היום הוא מהסוג השני. יש המגדירים את ה-AcuTouch 9500 של חברת זדומקס ככסא המסאז' הטוב בעולם. הוא אמור להיות סוג של מסאז'יסט צמרת, עם לא פחות משמונה תוכניות מסאז' שונות, שלכל אחת מהן יש מטרה משלה (טיפול ברגליים, בירכיים וכדומה) וכיסוי עור משובח במיוחד.

אבל זו לא הסיבה לכך שאנחנו מציגים לכם את ה- AcuTouch 9500. הסיבה היא שיצרני הכסא טוענים כי הם הראשונים ששילבו בכורסת מסאז' מערכת הפעלה ייעודית שמאפשרת להפעיל אותו דרך אפליקציית אייפון. כן, האייפון שלכם הוא למעשה השלט-רחוק/המחשב השולט של הכסא. ניתן להגדיר דרכו את תוכנית המסאז' הרצויה על הפרמטרים השונים שלה (סוג מסאז' ומהירות) וכן להוריד תוכניות מסאז' חדשות שפותחו (ויפותחו בעתיד) לפי עצת רופאים.

לשבת? לקום?

ה- AcuTouch 9500יכול להיות מופעל גם ממכשירי אייפוד טאץ' ואייפד. הוא אולי יעשה לך נעים בגב, אבל גם לא ישכח להוסיף חור בכיס: מחירו הוא 5,000 דולר. עם זאת, המחיר הגבוה לא מנע מהסטוק הראשון של הכורסאות להימכר במהירות ולהשאיר את הספק בציפיה למלאי חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • כורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully