וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות שמעדיפים לשכוח

20.10.2010 / 12:28

פיצ'ר Photo Memories נוהג להכאיב למשתמשים בהצגת תמונות של בני/בנות זוג לשעבר. בעקבות המחאה זה ישתנה

בחודשים האחרונים יכולים משתמשי פייסבוק להבחין בפיצ'ר חדש שהתווסף לרשת החברתית: תצוגה של תמונות נבחרות מהאלבומים של חבריהם בצד ימין של המסך, לצידו של ה-Feed. הפיצ'ר הזה יכול להיות נוסטלגי ונחמד, אך רבים גם נפגעים ממנו, שכן לא תמיד הוא מציג תמונות שלמשתמש מתחשק במיוחד לראות. תמונות של בני/בנות זוג לשעבר, למשל. גם אם לא העפת את האקסית שלך מרשימת החברים – אין זה אומר שאתה מעוניין להיזכר בה שוב ושוב על ידי הצגת תמונותיה בסמוך לפיד שלך. מסתבר שרבים אף התלוננו על כך לפייסבוק, וכעת משפרת הרשת את הפיצ'ר וגורמת לכך שלא יציג יותר אנשים שבעבר היו רשומים כבני זוג של המשתמש ב-Relationship Status.

האלגוריתם שבוחר את התמונות המוצגות מתבסס על רמת האינטראקציה של המשתמש עם משתמשים אחרים. אלו שהאינטראקציה איתם מרובה – מופיעים יותר בפיצ'ר. מכיוון שכאמור התוצאה היא לעתים תמונות שהמשתמש מעדיף לא לראות – דרשו רבים לבטלו או לאפשר שליטה בו. "זה מראה כל הזמן תמונות של האקס שלי עם החברה החדשה שלו! אני עדיין מנסה להתגבר עליו", התלוננה משתמשת בתגובות לכתבה שהתפרסמה בנושא באתר insidefacebook.com. אפילו קבוצת פייסבוק המוחה נגד הפיצ'ר נפתחה.

בעקבות ההתקוממות הודיע מנהל פרויקט Photo Memories בפייסבוק שהפיצ'ר יפסיק להראות תמונות של אקסים, אך זה נכון רק במידה ומערכת הפייסבוק מודעת לקשר שהיה – כלומר אם השניים הגדירו רשמית בעמוד שלהם את יחסיהם בעבר. במידה וזה לא התקיים – המערכת לא מודעת לרגישות, ויכולה להמשיך ולהציג תמונות אלו.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully