וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ממיר תקליטים לקבצים

21.10.2010 / 8:54

בערך כל מה שנשאר לעשות עם תקליטי הויניל הישנים הוא להמיר אותם לקבצים דיגיטליים. זה בדיוק מה שעושה ה-Crosley

היום, כאשר גם הדיסק הוא קונספט הולך ונכחד, קצת מצחיק לדבר על תקליטי הויניל העתיקים. כבר עשרות שנים שאלו מהווים, עבור רבים מאיתנו, אביזר נוסטלגי בלבד. העולם עבר הלאה, ואז עבר עוד יותר הלאה – וחתיכות הויניל העגולות, הגדולות והמגושמות הללו רלוונטיות כיום בעיקר לאודיופילים.

אלה שלא רוצים לשמוע תקליטי ויניל צריכים אותם, בעיקר, לפעולה אחת – לשחרר מהם את המוזיקה. פה ושם יש אנשים עם אוסף ויניל הכולל תקליטים שעדיין לא יצאו בצורה דיגיטלית, ולכן לא יכולים להיות מוחלפים. אנשים כאלו יתעניינו אולי ב-Crosley: שילוב של פטיפון וממיר תקליטים ל-MP3. המגש שלו יכול להכיל תקליטים הפועלים במהירות 33rpm ו-45rpm, שבזמן השמעתם מומרים לקבצים דיגיטליים, המועברים אוטומטים למחשב אליו מחובר המכשיר. הקרוסלי כולל תוכנה המחלקת את ההקלטות לרצועות נפרדות ומסירה מהסאונד רעשים ופצפוצים.

עושים V על הויניל?

הקרוסלי ימיר את התקליטים הישנים שלכם לקבצי MP3 או לקבצי WAV האיכותיים יותר. הוא כולל משדר FM שיכול לשדר את הקבצים המומרים להשמעה במכשיר רדיו. המכשיר מתחבר למחשבי PC ומק בעזרת כבל USB. שש סוללות AA יאפשרו לו לעבוד 10 שעות ברציפות. מחירו הוא 150 דולר. בסכום הזה אפשר לקנות הרבה דיסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • פטיפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully