וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקניה החברתית צוברת תאוצה

29.10.2010 / 6:00

וואלה! שופס נכנס לתחום הקניות החברתיות: מציע דיל יומי שמעניק הנחה של 50 אחוזים, לכל הפחות, בתנאי שמספיק אנשים נרשמים למבצע

טרנד אתרי הקניה החברתית, שהחל בארצות הברית בתחילת השנה ועלה לארץ לפני מספר חודשים, מגיע עכשיו גם לוואלה! שופס. החברה נכנסת לתחום כשכבר פועלים בו מספר אתרים מקומיים, והקונספט שעומד בבסיסו מוכר וידוע: מדי יום מתפרסם מבצע של 50 אחוז הנחה, לכל הפחות, ואם נצבר מספר מינימום של מתעניינים המבצע נכנס לתוקף.

סיגל כספי, סמנכ"ל סחר ושיווק בוואלה! שופס, מסבירה כי לא תמצאו בדיל היומי מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, כי אם בעיקר מוצרי לייף-סטייל, שירותים ותלושי הנחה, זאת כיוון שרק בתחומים האלה יכול בית העסק להרשות לעצמו לספק הנחות של 50 אחוזים. עם זאת, כספי מבהירה כי "מדובר בכסף אמיתי. אם אתם הולכים למסעדה, אתם לא צריכים להציג את השובר מראש, הוא אמצעי תשלום רגיל". לטענתה, כך יכול הלקוח להירגע ולהבין שאיש אינו מרמה אותו בניסיון להעלות את המחיר אך ורק לבעלי שוברים.

בעולם, היה זה אתר GroupOn שהחל את טרנד הקניה החברתית - המאפשרת לבעל עסק להוריד את אחוז הרווח אותו הוא גוזר על מוצרים בתמורה להבטחה להביא אליו לקוחות רבים, כשהחל לפעול ב-2008. צפי הרווח של האתר לשנת 2010 עומד על 350 מיליוני דולרים. גם בישראל החלו לפעול מספר אתרים מסוג זה, דוגמת Grouper, Baligam, Dealhayom ו-Yemama. אלה מציעים בעיקר מבצעים הרלוונטיים לתושבי מרכז הארץ.

* וואלה! שופס הינה חברת בת של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully