וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי הרב-מגע הזה?

31.10.2010 / 14:03

אפל תובעת את מוטורולה בגין שימוש לא מורשה בפטנטים שייצרה במכשירי הסלולר שלה

אפל ומוטורולה ממשיכות להתכתש בבית המשפט. לאחר שבתחילת אוקטובר הגישה מוטורולה תביעה נגד אפל בגין הפרת פטנטים, כעת מחזירה האחרונה מלחמה בתביעה חדשה בעילה זהה. אפל טוענת בתביעתה כי מוטורולה השתמשה בשישה פטנטים של אפל, ביניהם פטנט הרב-מגע (מולטי טאץ') , שקיים כיום במגוון מכשיריה של מוטורולה, ביניהם הדרויד והקליק. פטנטים אלו (ואחרים) הוצגו במכשיר האייפון של אפל, והחברה טוענת שמוטורולה התעלמה מראשוניותם שם והשתמשה בהם בחופשיות. אפל מבקשת כי השופט יפסוק לה פיצויי נזיקין ויעצור את מוטורולה ממכירת מוצריה מפרי הפטנטים.

אפל הבהירה בעבר כי לא תבליג על הפרת הפטנטים שלה. ב-2009 הצהיר סמנכ"ל התפעול של החברה כי היא תתבע את המפרים ושהיא רואה את עצמה כפועלת בסביבה תחרותית בה "אנו אוהבים תחרות, כל עוד לא גונבים מאיתנו". אפל תבעה בעבר את HTC ואת נוקיה וכעת, לאחר שכנראה נכשלו דיונים על הסדר עם מוטורולה – גם היא מצטרפת לרשימת הנתבעות.

מוטורולה מסרה כי טרם קראה את כתב התביעה, אך היא שוללת את הטענות. "אנו מתכוונים להגן בחוזקה על עמדתנו ובטוחים בה", מסרה. אתר הטכנולוגיה Mashable מעריך כי יכולים לעבור חודשים ארוכים ואף שנים עד שחלופת התביעות הזאת תסתיים ולכן קיים סיכוי גבוה כי העניין יגיע להסדר מחוץ לבית המשפט. האנליסט אדוארד סניידר אמר לוול-סטריט ז'ורנל כי הוא מעריך שלתביעה לא יהיו תוצאות משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully