וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב חדש ל-eBay

1.11.2010 / 12:20

לאחר קיפאון של שנים, יציג אתר המכירות הפומביות איביי עיצוב חדש ופיתוחים טכנולוגיים שאמורים להצעידו לעתיד

אתר המכירות הפומביות איביי עומד להשיק עיצוב חדש, לאחר כמעט ארבע שנים בהן לא השתנה. מטרותיו העיקריות של העדכון הן להפוך את האתר למסודר יותר ועומד בקו אחד עם הפיתוחים הטכנולוגיים של אתרי קניות אחרים, דוגמת אמזון. בשנתיים האחרונות איביי לא הציגה את התוצאות העסקיות להן ציפתה, ונאלצה לראות את אמזון עובר אותה בתנועה (אך עדיין מוכר רק כ-50% מהכמות שהיא מוכרת).

כחלק מהעדכון יציג עמוד הבית של איביי המלצות בהתבסס על חיפושים קודמים של המשתמש ורשימת "מוצרים חמים". בשבועות האחרונים החלו משתמשי איביי שחיפשו מוצרים כנגני MP3 ומכשירי GPS לראות עמודי מפרט של המוצר, המרכזים את המכירות השונות הקיימות לדגם ספציפי זה. מגמה זו צפויה להימשך, והשאיפה היא שאיביי תוכל לספק קטלוג על כחצי מהמוצרים המצויים באתר.

העדכון צפוי להיות משימה מורכבת במיוחד, בהתחשב בעובדה שהמערכת של איביי בנויה מ-25 מיליון שורות קוד. איביי צריכה לשדרג מערכת מיושנת שנוצרה לפני שנים ושאינה עומדת בסטנדרטים הנהוגים היום. "אנו חייבים להפוך לחברה מונעת על ידי טכנולוגיה", אמר מנכ"ל איביי ג'ון דונהיו. לדבריו, החברה נמצאת רק באמצע הדרך למימוש מטרותיה אלו. שאיפתה היא להשלים את השינויים המשמעותיים עד תקופת החגים הקרובה, חודשים בהם איביי מוכרת בדרך כלל כ-30% יותר מבשאר חודשי השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • איביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully