וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק קוראת להצביע

2.11.2010 / 11:47

הרשת החברתית נרתמת לעידוד מצביעים בבחירות אמצע הקדנציה בארצות הברית, בעזרת אפליקצייה ייעודית

פייסבוק קוראת לאמריקאים לצאת ולהצביע. הרשת החברתית מעודדת את אזרחי ארצות הברית להגיע לקלפיות בבחירות אמצע הקדנציה המתקיימות היום, זאת על ידי פרסום והכוונה שהיא מציגה באתר. פייסבוק הודיעה כי תספק אפליקציה באתר שתאפשר למשתמשים לאתר את הקלפי הקרובה למקום מגוריהם, תספק סמלים אותם יוכלו המצביעים להציג ב-Feed שלהם וכן שידור וידאו חי של גילוי תוצאות הבחירות.

מסורתית, אחוז ההצבעה בבחירות אמצע-קדנציה בארצות הברית הוא נמוך יחסית (בסביבות ה-40%), כך שההערכות הן שהירתמותה של פייסבוק לעידוד ההצבעה יכול להביא לתוצאות משמעותיות. מצביעים פוטנציאליים שלא תכננו להגיע לקלפי יעשו זאת, דבר שיוכל להשפיע במידה ניכרת על התוצאות. "מדובר בניסוי גדול של ארגון מסורתי בעידן הדיגיטלי", אמר לאתר readwriteweb.com מייק סילברמן, מחברת המדיה הדיגיטלית "אקו-דיטו". "קבוצות אינטרסים וארגונים מנסים לרתום את הרשתות החברתיות לעידוד הצבעה כבר שנים, אבל הצורך באפליקציות צד שלישי בלם את העוצמה".

שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, מצידו, הודיע שיום הבחירות יסוקר על ידי מספר חשבונות פעילים, ביניהם זה של המפלגה הדמוקרטית - @thedemocrats, המפלגה הרפובליקנית - @gopconference, ארגון "מסיבת התה" -@TPPatriots וצוות של טוויטר עצמה - @twittermedia. ארגוני חדשות דוגמת הוושינגטון פוסט (@WashingtonPost), הניו-יורק טיימס (@NYTimes) וה-CNN (@CNN ) יצייצו באופן שוטף עדכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully