וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי תפרוס כבל תת-ימי

אמיר טייג

2.11.2010 / 16:55

חברת התקשורת צפויה לפרוס כבל אופטי תת-ימי מישראל לאירופה, בעלות של כ-100 מיליון דולר

חברת בזק בינלאומי צפויה לפרוס כבל אופטי תת-ימי מישראל לאירופה. דירקטוריון בזק, אשר התכנס אתמול לשם אישור דו"חות הקבוצה, אישר את ביצוע ההשקעה שנאמדת בכ-100 מיליון דולר. במקביל לבזק בינלאומי בוחנים את ההשקעה גם האחים יהודה וזוהר זיספאל. לא ברור האם נוכח החלטת בזק ימשיכו האחים זיספאל לבחון השקעה זו.

כיום מחוברת ישראל לשדרת האינטרנט הבינלאומית בכבל תקשורת יחיד של חברת מד-נאוטילוס, בבעלות טלקום איטליה. מסיבה זו, כל ספקיות האינטרנט והשיחות הבינלאומיות רוכשות את הקיבולת הבינלאומית שלהן ממד-נאוטילוס. ההוצאות הגדולות של הספקיות על רכישת קיבולת בינלאומית הובילו אותן לא פעם לשקול הנחת כבל עצמאי חדש. בעבר בחנו את הרעיון גם נטוויז'ן ופרטנר. עבור הגולשים בישראל, הנחת כבל תת-ימי נוסף היא בשורה טובה. ההערכה היא שחברה חדשה תוריד את עלויות רוחב הפס הבינלאומי עבור ספקיות האינטרנט, מהלך שיאפשר הוזלה של שירותי האינטרנט לצרכן הסופי, במקביל להגדלת קצבי החיבור לחו"ל.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, מסר כי "עולם פתרונות ה-IT לעסקים הופך למנוע צמיחה ממשי עבור החברה אשר לו תרומה משמעותית למחזור החברה. מינוף מנוע צמיחה משמעותי זה לצד המשך המיקוד וההשקעה בפעילויות הליבה של החברה בדגש עלהאינטרנט במהירויות הגבוהות, יובילו ללא ספק לקפיצת מדרגה נוספת של החברה ברבעונים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully