וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטעות הגדולה של גוגל"

3.11.2010 / 16:25

סגנית נשיא גוגל מריסה מאייר הודתה בראיון כי גוגל ווייב היה טעות של החברה. בשורת ג'ימייל ב-1 באפריל גם לא הייתה חכמה

"גוגל ווייב הייתה מהטעויות הגדולות של גוגל". כך הצהירה מריסה מאייר, אחראית שירותי המיקום של החברה ובעבר סגנית נשיא גוגל לחיפוש וחוויית משתמש. מאייר היא מעובדי גוגל הבכירים ביותר והוותיקים ביותר. היא עובדת בחברה מ-1999 ונמנית על 20 עובדיה הראשונים.

בראיון וידאו שנתנה עבור האתר Digg, שבמסגרתו נשאלה שאלות גולשים, הצהירה מאייר ש"בהחלט למדנו מספר דברים מכשלון ווייב, ויש דברים שבדיעבד היינו עושים אחרת". מאייר הוסיפה שגוגל ווייב היה עבורה המוצר המרגש ביותר של אותה שנה, כאשר הושק.

למריסה מאייר יש את הכשרון לתת תשובות מפורטות בלי באמת לחשוף משהו", כתב האתר thenextweb.com, שהופתע מהתשובה הברורה והמפורטת שנתנה סגנית הנשיא לשאלה זו. מאייר אף הוסיפה ומנתה שתי טעויות נוספות: השקתו של ג'ימייל בתאריך האחד באפריל, פעולה שלדבריה "פורשה לא נכון" וגרמה לרבים לחשוב במדובר במתיחה, וצורת העברת ארכיון השירות ד'גה-ניוז. דג'ה-ניוז ריכז מידע מקבוצות דיון ב-Usenet, עד שהתרחב לתחומים אחרים, נכנס לקשיים כלכליים וקרס לבסוף. ארכיון ההודעות נקנה על ידי גוגל, וזו העבירה אותו לשירות קבוצות הדיון שלה Google Groups. פעולה זאת התרחשה ללא פרסום מספיק ותוצאתה הייתה גולשים רבים שלא הצליחו לגשת לשירות אליו היו מורגלים ולא הבינו לאן נעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully