וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מתמקדת בניידות

הרשת החברתית הגדולה בעולם הציגה מנגנוני פיתוח שיאפשרו לשלב את פייסבוק באפליקציות ניידות, והשיקה מדור מבצעים

פייסבוק מתמקדת בניידות. הרשת החברתית הגדולה בעולם הכריזה על הקמת פלטפורמה למכשירים ניידים, זאת בנוסף לשדרוג האפליקציות שלה כך שיתמכו בחידושים שהוכנסו לגרסת המחשב של הרשת. במהלך מסיבת העיתונאים הכחיש מארק צוקרברק, מנכ"ל פייסבוק,כי החברה מפתחת טלפון סלולרי משלה. לדבריו, הגישה של פייסבוק היא אופקית - פעילות על כל הפלטפורמות במקביל.


החידוש הגדול ביותר הוא מתן האפשרות למפתחי אפליקציות ניידות להוסיף מנגנות כניסת משתמשים באמצעות חשבון פייסבוק שלהם - גרסה ניידת של Facebook Connect. במהלך אירוע עיתונאים, הדגימו השותפים של פייסבוק מ-Groupon ו-Zynga את המנגנון החדש. לדברי מארק צוקרברק, מפתחים יוכלו להוסיף את האפשרות הזו בקלות, כשהתמורה תהיה שימוש רב יותר באפליקציות שלהם כיוון שהמשתמשים לא יידרשו לזכור שמות משתמש וסיסמאות מרובות.

החידוש השני נוגע ל-Facebook Places, שירותי המיקום של פייסבוק. אם עד עכשיו המפתחים יכלו רק "לקרוא" את המיקום, פותחים כעת בחברה גם את ממשק הכתיבה והחיפוש של המיקומים. זה אומר שלא רק אפליקציית פייסבוק תוכל לספר לעולם מאיפה אתם מעדכנים סטטוס, כי אם כל אפליקציה אחרת. ממשק החיפוש יאפשר לחפש איפה חבריכם נמצאים, אם אלה הגדירו אתכם כמורשים בהגדרות הפרטיות.

החידוש השלישי, שמתקשר גם הוא לממשק החיפוש, הוא "מבצעים" - מנגנון חדש שיאפשר לבעלי בתי עסק להציע למשתמשי פייסבוק שנמצאים בקרבת העסק שלהם מבצעים מיוחדים. המשתמש הוא זה שיוזם את החיפוש, ובשתי לחיצות יכול להירשם למבצע. בעל העסק יכול להגביל את מספר הלקוחות שיוכלו להשתמש במבצע שלו. ארבעה סוגי המבצעים הם: בודד, חברים, נאמנות וצדקה. בין השותפים הראשונים ניתן למצוא את רשת הביגוד GAP, שתחלק 10,000 זוגות ג'ינס למשתמשים בארה"ב, ואת בית המלון Palms שנותן לילה שלישי חינם למי שירכוש שני לילות. בסך הכל, יושק השירות עם 22 שותפי פרימיום.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully