וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פלאש באייפון. בערך

מתן מיטלמן

4.11.2010 / 17:18

שעות ספורות לאחר שהושק דפדפן SkyFire שתומך בפלאש באייפון, נעצרה מכירתו עקב עומס משתמשים

דפדפן ה-SkyFire, שהושק אתמול בלילה בחנות האפליקציות של אפל, "אזל מן המדפים" (sold out) כך הודיעה חברת SkyFire, המפתחת את הדפדפן בעל השם הזהה. לא ברור כיצד תוכנה יכולה לאזול מן המדפים הוירטואלים של iTunes, אך בחברה הסבירו כי מספר המשתמשים הרב שעשה שימוש באפליקציה, הוביל לירידה באיכות השירות הניתן. ב-Skyfire החליטו לעצור את אפשרות ההורדה 5 שעות לאחר שהושקה האפליקציה, כדי לפקח על התעבורה שעוברת בשרתי החברה.

SkyFire מציעה למשתמשי האייפון והאייפד את האפשרות לצפות בסרטוני פלאש, פורמט אותו מחרימה אפל בעקבות מאבק עם מפתחת הפלאש, חברת אדובי. הטכנולוגיה של SkyFire מציגה את הסרטונים בדרך עקיפה - באמצעות המרת הסרטון ל-HTML5.

ההמרה, שנעשית על שרתי החברה, היא תהליך תובעני מבחינה טכנית ועם זאת צריכה להתבצע במהירות, כך שהתוכן לא יתעכב בדרכו למשתמש. בחברה ככל הנראה לא צפו את התעבורה הרבה שיצרו המשתמשים שקנו את הדפדפן, שהעמיסה על השרתים, ועל כן הוחלט בחברה להגביל זמנית את מספר המשתמשים באפליקציה. כעת פועלים בחברה לתגבר את מערך השרתים שלהם כך שיוכלו להתמודד עם העומסים הצפויים, אך אין עדיין הערכות לגבי הזמן שיקח לדפדפן לחזור למדפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully