וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המקשר הסלולרי

8.11.2010 / 7:48

משתמשים בקו טלפון סלולרי אבל אוהבים לדבר במכשיר קווי? ה-PhoneLynx יאפשר לכם לבצע מעקף מתוחכם

מסתמן שלא רחוק היום בו הטלפון הקווי יחלוף מהעולם. כולם מדברים בסלולר, והדור הצעיר אפילו לא ממש מכיר את הקונספט הזה של טלפון שקשור לבית ולא לאדם ספציפי. בארצות הברית ביטלו כבר מיליוני אזרחים את הטלפון הקווי שלהם, והם מסתפקים בסלולרי.

אך מה עם מי שעדיין קשור למכשיר הביתי (הנוח יותר בדרך כלל, יש להודות)? בשבילו הומצא ה-PhoneLynx, של חברת "קוברה". כן, ההיא של מכ"מי התנועה. מדובר במתקן קטן שמתחבר לטלפון הביתי ומאפשר לו להיות שלוחה של הטלפון הסלולרי. כל מה שצריך לעשות זה לחבר את המתקן למכשיר ואז לקשר אותו לטלפון הסלולרי בעזרת פעולת Pairing של טכנולוגיית בלו-טות'.

מאותו רגע, כאשר הטלפון הסלולרי מצלצל בזמן שאתם בבית – גם הטלפון הביתי מצלצל, ומאפשר לנהל את השיחה דרכו. גם כאשר מעוניינים לחייג מהקו הסלולרי – ניתן לעשות זאת דרך המכשיר הביתי, שיחייג את המספר דרך הסלולר. העניין הזה אולי נשמע פחות הגיוני לצרכן הישראלי (זמן אוויר סלולרי יקר אצלנו מזה הקווי), אך המשווק האמריקאי מדבר על כל אותן דקות שיחה חינמיות שניתנות בתוכניות ספקי הסלולר המקומיים של ארצות הברית, ושאותן מסייע המכשיר לנצל.

מחליפים קווים?

ה-PhoneLynx נמכר במחיר חד פעמי של 60 דולר ואינו דורש דמי מנוי. הוא גם לא צריך חיבור לאינטרנט כדי לתפקד, בניגוד לפתרונות VOIP למיניהם דוגמת סקייפ. ניתן לחבר אותו לכל סוג של מכשיר טלפון – קווי ואלחוטי.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט USB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully