וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Phone 7 מגלה את אמריקה

8.11.2010 / 9:42

רשתות הסלולר בארצות הברית מתחילות למכור היום את מכשירי Windows Phone 7 ומקוות להיסטריה נוסח האייפון

מיקרוסופט ניצבת היום בפני מבחן חשוב, כאשר ראשוני מכשירי טלפוני ה-Windows Phone 7 מתחילים להימכר בארצות הברית. מכירת מכשירים מסוימים כבר החלה באירופה, אך רק מהיום יכולים צרכנים אמריקאים לקנות מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה החדשה, שאמורה להשתלב בתחרות בין מערכות האייפון, האנדרואיד והסימביאן, בין השאר. המכשירים שמכירתם תחל היום הם HTC HD7, HTC Surround ו-Samsung Focus.

נשאלת השאלה האם המכשירים החדשים ייצרו היסטרית מכירות כפי שקורה עם השקת מוצרי אפל השונים. האם צפויים תורים אימתניים בכניסה לחנויות של ספקי הסלולר שמשתתפים בהשקה, הבולטת שבהם היא AT&T? העיתון הכלכלי פורבס מדווח כי חנות AT&T בכיכר טיימס בניו-יורק, למשל, נערכת לקבלת קהל מאסיבית מהרגיל, והיא תיפתח כבר בשעה 7:00 בבוקר. בחנות הוצב שלט בולט המפרסם את המוצרים החדשים.

AT&T היא כנראה ספקית הסלולר שהשקיעה יותר מכולן בניסיון ה-Windows Phone 7. הרוב מתוך 2,200 חנויותיה יקדמו את הטלפונים החדשים ויציבו אותם במקום ייעודי ובולט (כפי שנעשה עם האייפון). חלק גדול מהחנויות אף יאפשרו ללקוחות להתנסות במכשירים. "אנו רוצים להראות ש-WP7 הוא לא רק עוד מכשיר או מערכת הפעלה, אלא חוויה משולבת", אמר ג'ון דווייר, סגן נשיא לענייני מכירות וחווית לקוח. "הסלוגן בו אנו משתמשים עבור WP7 הוא: 'הטלפונים היחידים עם Microsoft Office Mobile, Bing, Xbox, Live ו-Zune Music". מיקרוסופט, מצידה, השקיעה בהעברת הדרכות ארוכות ופרטניות למוכרי AT&T, בהן לימדה אותם את כל מה שצריך לדעת כדי למכור את המכשיר. כעת, כך מקוות החברות, נשאר רק לפתוח את דלתות החנויות ולהתמודד עם התורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully