וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמע של מיקרוסופט תולה את המקלדת

מיה אפשטיין

8.11.2010 / 10:14

שון סילר, כוכב קמפיין I'm A PC של מיקרוסופט, פורש מסיבות אישיות. "הפרסומת ל-PC היא הזיכרון הטוב מכולם", הוא אומר

אתר SeattlePI.com מדווח כי שון סילר, שכיכב בפרסומות של ענקית התוכנה מיקרוסופט במשך חמש שנים, עוזב את החברה "מסיבות אישיות". "יש לי זכרונות יפים מתקופת עבודתי במיקרוסופט", כתב סילר בהודעת דוא"ל בה הודיע על הפרישה. "אך הפרסומת ל-PC היא ללא ספק הזיכרון הטוב מכולם. אני גאה בכך שיכולתי לתרום למלחמה באפל", הוא כותב. שון סילר, מנהל תוכנה בחברה, כיכב בפרסומות טלוויזיה של מיקרוסופט במסגרת קמפיין "I'm a PC" למערכת ההפעלה חלונות 7.

הקמפיין למערכת ההפעלה, שהופק למיקרוסופט על-ידי סוכנות הפרסום קריספין פורטר ובוגסקי, שודר בטלוויזיה בארה"ב החל מספטמבר 2008. הקמפיין נועד להתחרות באופן ממוקד בקמפיין Get A mac של אפל, בו נראים אנשים המציגים את עצמם כ"PC" או כ"Mac". הפרסומות של מיקרוסופט ביקשו להחזיר לענקית את הפופולאריות שלה, באמצעות פארודיה לקמפיין המוכר של המתחרה ולהוכיח שבניגוד לטענה של אפל, לא כל משתמשי ה-PC דומים זה לזה. באופן אירוני, גרר הקמפיין ביקורת לאחר שנודע כי הפרסומאים יצרו אותו תוך שימוש במחשבי מק.

"קשה לי לעזוב את מיקרוסופט אחרי כל העבודה שהשקעתי, אך מצבי המשפחתי מאלץ אותי לעבור", הסביר סילר. "החיים הם מה שקורה כשאתה מתכנן תוכניות אחרות", חתם כשהוא מצטט את מילותיו של סמל מוכר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully