וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אנדרואיד קווי

9.11.2010 / 7:51

ה-Binatone iHomePhone הוא טלפון ביתי-קווי לכל דבר, רק שהוא עובד על מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד

אם אתמול הבאנו לכם גאדג'ט שנועד לאנשים שמשתמשים בסלולרי אבל עדיין מעדיפים את מכשיר הטלפון הקווי שלהם – היום אנחנו מחזקים את המגמה הזאת, ומציגים טלפון קווי עם מאפיינים של סלולרי. לא, לא מדובר בטלפון שתוכנן כך שאיכות השמע שלו תהיה חלשה וקטועה ושהשיחה תתנתק מדי פעם, אלא טלפון קווי שמבוסס על מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד. ה- Binatone iHomePhone הוא טלפון DECT אלחוטי עליו רצה גרסה 1.6 של אנדרואיד. הוא מצויד בקישוריות וויי-פיי, בקורא כרטיסים ובמסך מגע בגודל 2.8 אינץ'.

כך תוכלו לא רק לדבר בטלפון הקווי שלכם, אלא לבצע איתו פעולות שאתם נוהגים לעשות בסמארטפון. כמו, למשל, צפייה ביוטיוב (הטלפון מגיע עם אפליקציה ייעודית לכך), בדיקת אי-מייל ו-RSS Feed, צפייה בתמונות סטילס ואפילו האזנה ל-MP3 ולרדיו-אינטרנט. בנוסף, הוא יוכל להריץ כל אפליקציית אנדרואיד שתורידו אליו, ממש כמו סמארטפון או טאבלט הפועלים על מערכת הפעלה זאת. וכל זה, כאמור, במכשיר טלפון ביתי שנועד, במקור, לשיחות.

מעלים את האנדרואיד על הקו?

ה-Binatone iHomePhone מספק 8 שעות של דיבור רציף ו-80 שעות של סטנד-ביי. הוא ניצב על משטח גדול ועגול הכולל רמקולים סטריאופונים. מחירו (כיצא לשוק) יהיה 160 דולר. הולכים על טלפון ביתי אנדרואידי, או שמעדיפים את הדורות הישנים יותר?

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully