וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מחורר מסוג אחר

10.11.2010 / 8:17

ה-Pick Punch הוא לא מחורר מהסוג שעושה חורים בנייר. הוא לוקח כרטיסי אשראי והופך אותם למפרטי גיטרה

הסתכלו טוב טוב לתוך הארנק שלכם. כמה כרטיסים מיותרים הוא מכיל? כרטיסי חבר מועדון, כרטיסי אשראי שפג תוקפם ומי יודע איזה עוד ריבועי פלסטיק שמנפחים לכם את הארנק ובקושי מאפשרים לו להיכנס לכיס. אז מה עושים עם כל העומס הזה? לא חייבים לזרוק לפח. אם אתם גיטריסטים, למשל, יש מוצר שיכול להפוך את הכרטיסים המיותרים שלכם לאביזר שאתם צריכים ברמה היומיומית.

במבט הראשון, ה-Pick Punch הוא לא יותר ממחורר. מראהו יגרום לכם לחשוב שמדובר בעוד כלי ציוד משרדי משמים. אך המוצר לא נועד כדי לחורר לכם דפים – אלא לחורר פלסטיקים. ולא סתם לחורר אותם: ייעודו של ה-Pick Punch הוא לחתוך את הפלסטיקים המוכנסים לתוכו לצורה של מפרט גיטרה. עכשיו רק חסר שמישהו ימציא מחורר שעושה מיתרים מפלסטיקים – ולעולם לא תצטרכו לראות יותר חנות כלי נגינה מבפנים.

המוצר מסוגל לחתוך שורה של מוצרי פלסטיקים: לא רק כרטיסי אשראי או כרטיסים בגודל כזה, אלא גם מכסי פלסטיק, כרטיסים מקרטון וגיליונות נייר עבים. למעשה, החברה מציעה למכירה יחד עם המוצר גם גיליונות מיוחדים לחירור, במחיר של 3 דולר כל אחד. מי שמסתפק בלחורר את הויזה שלו, ישלם 25 דולר ויקבל את המוצר בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • גיטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully