וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל נותנת ויז'ואל

11.11.2010 / 11:45

גוגל השיקה את Instant Previews, כלי המספק למשתמש הצצה ויזואלית לתוצאות החיפוש. וזה משתלם גם לה

גוגל השיקה השבוע כלי חדש שמשפר את תצוגת תוצאות החיפוש שלה. Instant Previews מספק לצד התוצאות הצצה לאתר עצמו. כל רשומה בתוצאות החיפוש כוללת לצד שמה אייקון של זכוכית מגדלת. הקלקה עליו פותחת באזור שמימין המסך חלונית המציגה את העמוד, וכן טקסט מהאתר שכולל את מילות שאילתת החיפוש. לאחר הלחיצה, מספיק "לרחף" על שאר זכוכיות המגדלת שבדף, כדי שאלו יראו את התצוגה המקדימה.

מלבד הנוחות למשתמש, מספק הכלי החדש דרך עבור גוגל להשאיר את הגולשים זמן רב יותר בעמודיה, ולא לעבור במהרה לאחת מתוצאות החיפוש. בדיקת "האם זה האתר שאני מחפש" יכולה להתבצע מבלי לעזוב את עמוד התוצאות, על ידי צפייה מהירה בתכני האתרים המוצעים. בנוסף, התצוגה מופיעה באותו איזור בו מופיעות הפרסומות שמציג מנוע החיפוש – דבר שבוודאי יועיל גם למפרסמים.

גוגל טוענת שהמערכת שלה מעבדת ומציגה את התוצאות הגרפיות בעשירית שניה בלבד, ולכן אין למשתמשים חשש כי הפיצ'ר יאט את תהליך החיפוש. החברה טוענת שסביר להניח כי גולשים שמשתמשים בפיצ'ר יהיו מרוצים מבחירותיהם בין התוצאות ב-5% יותר מגולשים שאינם משתמשים בו. "ה-Preview מספק דרכים חדשות להעריך תוצאות חיפוש, ומגדיר את הסבירות שתמצאו את מה שאתם מחפשים בין העמודים אתם מבקרים", נכתב בהודעה על הפיצ'ר בבלוג גוגל הרשמי. "אנו מחברים בין השאילתא שלכם לאינדקס של כל הרשת, מזהים את החלקים הרלוונטיים של כל עמוד, תופרים אותם ביחד ומגישים את התוצאה בדרך מותאמת לחיפוש", הוסברה בבלוג שיטת הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully