וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המחשב הזעיר

14.11.2010 / 2:44

כמה שה-Xi3 הוא מחשב קטנטן, ככה יש לו הרבה יציאות. קבלו קופסה של 10 ס"מ עם 6 יציאות USB ועוד כמה אחרות

המחשבים האישיים הולכים וקטנים. בשוק המחשבים הניידים - הלפטופים הופכים לנטבוקים, ובשוק הביתי - מפנים המארזים השמנמנים את מקומם לשלל פתרונות חדשים. מחשבים קטנים יותר, מחשבים קטנים מאוד ואפילו מחשב שבעצם נמצא בתוך המסך.

אבל המחשב החדש של חברת Xi3 הולך למקומות קיצוניים אפילו יותר. מדובר במחשב באמת קטנטן – מעין קוביה בגודל של 10 סנטימטר לכל כיוון. כמעט ואפשר להכניס אותו לכיס. אבל המזעריות הזאת אינה אומרת שמדובר בצעצוע, או במחשב שרק חצי-מתפקד. ה-Xi3 מציג מפרט נאה הכולל מעבד את'לון של AMD במהירות של עד 2.2 ג'יגה-הרץ, בין ג'יגה ל-4 ג'יגה של זיכרון וגם כרטיס מסך שעושה את העבודה. אבל מה שבאמת מיוחד במחשב (מלבד גודלו) הוא הכמות המרשימה של חיבורים חיצוניים. יש בו שש יציאות USB, שתי יציאות eSATA, יציאות לאודיו, למסך ולרשת. יש אפילו יציאה מיוחדת בשם Xi3 Port, שמי יודע מה אמורים ויכולים לחבר אליה.

קטן עליכם?

העיצוב של מחשב ה-Xi3 ייחודי לסוגו. יש בו לוחות אם נפרדים לחלקים שונים, והוא מתעל את החום שנוצר בו בעזרת כיסוי אלומיניום מיוחד. הוא משתמש במתח חשמלי של 20 וואט בלבד. מחירו אינו זול – החל מ-850 דולר. גם מי שיחליט שהוא מוכן להשקיע סכום כזה יאלץ להתמודד עם מלאי מוגבל מאוד ותואר "ניסיוני" שירד ככל הנראה רק בשנה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully