וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Call of Duty שוב שבר שיא

המשחק החדש בסדרת Call of Duty גרף 360 מיליוני דולרים באנגליה וארה"ב תוך 24 שעות, ושבר את השיא של קודמו

קול אוף דיוטי שוב שובר שיאים. המשחק החדש בסדרת Call of Duty גרף ביום הראשון להשקתו 360 מיליון דולרים בארה"ב ובריטניה, זאת לאחר ש-5.6 מיליוני עותקים ממנו נמכרו תוך 24 שעות. כמו כן, באקטוויז'ן - מפיצת המשחק, אומרים כי הם צפויים לשבור גם את שיא 5 הימים של המשחק הקודם בסדרה, שעמד על 550 מיליונים.


ההצלחה של Call of Duty: Black Ops הופכת אותו למוצר בידורי עם נתוני המכירות הטובים ביותר מאז ומעולם - שיא בו החזיק עד כה Call of Duty: Modern Wafare 2 משנה שעברה. חייבים לסייג ולומר כי לא מדובר בשיא מבחינת מספר עותקים - סרטים כמו "אווטאר" וספרים מסדרת "הארי פוטר" משכו יותר אנשים ביום הראשון להשקתם - אך במקרה של Black Ops כל רוכש שילם לפחות כ-60 דולרים על העותק שלו (הרבה יותר במקרה ש מהדורות אספנים)

לפני מספר חודשים, עתידה של Call of Duty - שכיום נראה ורוד מתמיד - היה תחת סימן שאלה. לאחר ההשקה המוצלחת של MW2, פרשו שניים מהמפתחים הראשיים שלו מחברת Infinty Ward שעמלה על פיתוח המשחק, ואף נכנסו לסכסוך משפטי עם המפיצה אקטיוויז'ן. נראה שהדבר לא השפיע על הפופולריות, אף שאת Black Ops פיתח אולפן אחר - Treyarch, שהיה בעבר אמון על הכותרים הפחות-מצליחים בסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • call of duty

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully