וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מכונת התה

15.11.2010 / 8:22

למה רק לקפה יש מכונות משוכללות ויקרות שמפארות את המטבח? חברת נספרסו משיקה מכונת תה שווה לא פחות(?)

בעוד שלמכונות הקפה יש פלח שוק רחב, מגוון ותחרותי, נדמה שהמשקה-אח, הלו הוא התה, נשאר מוזנח. אז נכון, יתכן יש קשר לעובדה שתה הוא בערך הדבר הכי פשוט להכנה בעולם, אבל זה לא אומר שלא מגיע גם לו טיפול פרימיום עם מכונות משוכללות ויקרות שכל יעודן הוא להוציא את המשקה הטוב ביותר שאפשר. נכון, במקרה הזה ייתכן שצריך להוסיף "עד כמה שאפשר", שכן כבר היה את מי שאמר ש"תה זה תחליף לקפה כמו שחיבוק ידידותי הוא חלופה לסקס", אבל זה לא מונע מחברת נספרסו להרים את הכפפה.

כבר שנים שנספרסו עושה מכונות קפה איכותיות, ועכשיו היא עוברת גם לעולם התה. מכונת ה-Special T עובדת בצורה דומה למכונת קפה: מכניסים לתוכה קפסולה מיוחדת, לוחצים על כפתור, המים רותחים ועוברים דרך התה ובסוף מייצרים כוס משקה. כמובן שהמכונה מחשבת את כמות המים הרצויה בדיוק מיקרוסקופי, וגם טמפרטורת הרתיחה מדויקת להפליא. כל זה אמור להביא לכוס תה עשויה היטב. ועדיין, כמה זה כבר יהיה שונה מהתה שאתם עושים בעצמכם?

סערה בכוס תה?

ה-Special T מגיעה עם מבחר של 25 קפסולות תה. המכונה מושקת בשלב הראשון בצרפת (השוק הגדול ביותר לקפסולות קפה בעולם), ומן הסתם התגובות במדינה יגדירו את המשך הדרך. מחירה הוא 180 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • תה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully