וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם עם פייסבוק?

האם מייל הוא באמת שירות מיושן ורשמי מדי, כפי שטען מנכ"ל פייסבוק בהשקת Messages, או שעדיין מדובר בכלי רלוונטי?

השקת Facebook Messages היום היא יותר משירות מייל של פייסבוק - זו הכרזת מלחמה על המייל. לדבריו של מארק צוקרברג, המייל איטי וכבד מדי לתקופתנו, והודעות פחות פורמליות הן העתיד. מה אתם חושבים?

העם עם המייל

תגידו מה שתגידו, אבל כוחו של המייל הוא באלגנטיות שלו. שירותי מייל עכשיווים הפכו לנוחים ויעילים מספיק כדי לאפשר תכתובת מאורגנת ומסודרת, שלא צריך למחוק ולא צריך לסדר כל הזמן. הכל אוטומטי, הכי מסודר עבורנו. ומי בכלל צריך תיבה כללית, שמחברת בין המייל למסרים מיידיים? אנחנו רוצים את ההפרדה הזו, צריכים אותה כדי להפריד בין חלקים שונים בחיינו. מעבר לכך, תגידו מה שתגידו, אבל שורת הנושא היא המצאה מעולה - אמנם צריך לחשוב כמה שניות בזמן כתיבת כל מייל, אבל השורה הזו דורשת מכם לתמצת את מה שאתם רוצים מהנמען, ומקלה עליו להבין מה יש בהודעה בלי לקרוא את כולה.

העם עם פייסבוק

מארק צוקרברג צודק – אנחנו לא צריכים את המייל. למעשה, הדבר אותו אנחנו באמת לא צריכים הוא כל ההפרדה הזו, בשיחות עם אנשים: מייל, הודעות SMS, מסרים מיידיים – כולם הרי חלקים של אותו השלם. Facebook Messages החדש, שמאפשר לכם לאסוף את כל התכתובות האלה במקום אחד, ולתת לכל אדם כתובת אחת פשוטה ליצירת קשר, הוא אלטרנטיבה הרבה יותר טובה למייל בתקופה בה מרבית התקשורת שלנו עם אנשים מתבצעת בהודעות קצרות ולא פורמליות. אז זהו, לא צריך יותר לחשוב על שורות נושא, וגם לא צריך את האטיקט של כתיבת מייל: כל מה שאתם מתבקשים לעשות זה לשלוח הודעה. ערה?

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully