וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפינגטון פוסט נתבע

17.11.2010 / 12:34

שני יועצים פוליטיים הגישו תביעה נגד הבלוג הפוליטי "האפינגטון פוסט" בטענה שהיו מעורבים בהקמתו אך לא שותפו בו לבסוף

שני יועצים פוליטיים תובעים את אריאנה הפינגטון, מפעילת הבלוג הפוליטי "האפינגטון פוסט", בטענת מעילה באמון. לדברי השניים, פיטר דאו וג'יימס בויס, הם תכננו להקים בלוג עם האפינגטון וקן לרר ב-2004, בעוד שאלו עשו זאת לבסוף בלעדיהם. הם אומרים כי האתר עוצב על פי תוכנית שהם בנו, וכעת הם תובעים על הפרת חוזה ועל גניבת רעיון של "אתר בלוגים ליברלי". "התדמית של האפינגטון פוסט נוסדה על רושם מוטעה ואי-דיוקים: הם הציגו את הרעיונות של דאו ובויס כשלהם כדי לגייס כסף עבור האתר ולשפר את תדמיתם, והפרו הבטחה לעבוד עם השניים כדי לפתח את האתר ביחד", נכתב בכתב התביעה.

באתר terchdirt.com המדווח על העניין, מעריכים כי לדאו ובויס יהיה קשה מאוד להוכיח שהיה קיים חוזה רשמי בעל פה. "זה נשמע כאילו הדבר התרחש בשלבי התכנון המוקדמים, לפני שהפינגטון ולרר החליטו ללכת לכיוון משלהם", כותב באתר מייק מסניק.

התביעה מגיעה יותר מחמש שנים לאחר שהאירועים המתוארים התרחשו, מה שגם כן עלול להקשות על התובעים. לטענתם, הם השתהו עם טענותיהם מכיוון שחששו שקרב משפטי יקשה עליהם למצוא עבודה. בנוסף, השניים היו כותבים קבועים ב"האפינגטון פוסט", ומצהירים שהם עדיין מעוניינים בהצלחת האתר, לאחר שמפעיליו "יעשו את הצעדים הנכונים" בנוגע לטענותיהם. אריאנה האפינגטון, מצידה, מגיבה לטענות באומרה שמדובר באבסורד ובגיחוך שמגיע מאנשים שנדחו בבקשת עבודה. לדברי האפינגטון, לשניים לא היה כל קשר ליצירת האתר ושהם מנסים לבצע תרמית ולהוציא כספים להם אינם ראויים. "חודשים רבים הם מנסים להוציא מאיתנו כסף, ולאחר שלא הצליחו – הם מגישים את התביעה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully