וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון נכנסת לסרטים

17.11.2010 / 16:31

אמזון הודיעה על פתיחת אתר Amazon Studios, שיעודד יוצרים להעלות תכנים. התכנים הפופולריים ייקנו ויופקו על ידי החברה

אמזון נכנסת לעסקי הסרטים. החברה הודיעה אמש על Amazon Studios – אתר חדש אליו יוכלו יוצרים להעלות חומרים, להשתתף בתחרויות שונות ולזכות בתארים דוגמת "הסרט הטוב ביותר" ו"התסריט הטוב ביותר". אמזון מתכוננת להשקיע סכום של 2.7 מיליון דולר בפרסים בשנה הראשונה של קיומו של הפרויקט. לדברי החברה, מטרתה היא לעצב אולפן סרטים שמתאים לעולם של היום, בו האינטרנט משחק תפקיד מרכזי.

ההגיון במהלך של אמזון הוא שפידבקים הם דרך טובה לשפוט את סיכויי ההצלחה של יצירה, ומכאן לבחור באיזה מהם כדאי להשקיע ולהביא למצב של יצירה שלמה ומוגמרת. אמזון תרכוש את ההצעות הנבחרות בסכום של 200,000 דולר לסרט, לא כולל בונוסים שונים שיקבל היותר, ותפיק אותם. החברה מתכוננת לשתף פעולה עם אולפני וורנר ביצירת הסרטים שייבחרו. מעלי התכנים מתחייבים בעת ההעלאה לתת לאמזון את הזכות להפיק את חומריהם במידה והיא בוחרת בכך. החברה גם שומרת לעצמה את הזכות לשמור את התוכן באתר גם לאחר שהיוצר אינו מעוניין בו עוד. "אין באתר כפתור "מחק את התוכן שלי", מדגישה אמזון.

משתמשי האתר החדש יוכלו להעלות סוגים שונים של מדיה: סרטים דלי תקציב באורך מלא, תסריטים ו"Story Boards" (שרטוט גרפי של מהלך העלילה). גולשים יוכלו להתערב בתוכן שהועלה ולהציע לו שינויים, כאשר במידה ויינתן לתוכן זה פרס בסופו של דבר – גם הם יזכו לחלק מהרווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully