וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כרית השלט-רחוק

18.11.2010 / 8:26

העצלנות מגיעה לרמות חדשות עם הכרית של ברוקסטון, שהיא גם שלט רחוק אוניברסלי. זפזופ מעולם לא היה רך יותר

כדי להבין עד כמה אנחנו עצלנים לעומת הדורות שקדמו לנו, כדאי להיזכר מדי פעם שבעבר כדי להחליף ערוץ בטלוויזיה אנשים היו ממש קמים מהכורסה, ניגשים למכשיר, לוחצים על הכפתור שעליו וחוזרים לשבת (עד החלפת הערוץ הבאה). קשה ככל שזה יהיה לדמיין (ובאמת שזה קשה) – השלט רחוק לא היה כאן מאז ומתמיד.

אבל גם ההמצאה שלו לא הספיקה לנו. יום אחד מצאנו את עצמנו מוקפים בשלטים רחוקים שונים למכשירים שונים, והגענו למסקנה שזו טרחה גדולה מדי להחליף ביניהם כל הזמן. אז הומצא השלט רחוק האוניברסלי, אותו אפשר לתכנת לשלוט על כל מכשירי האלקטרוניקה שלכם.

אבל גם זה לא מספיק, וכעת מגיע שיא חדש של עצלנות: חברת ברוקסטון מציעה כרית שהיא גם שלט רחוק אוניברסלי (או שלט רחוק אוניברסלי שהוא גם כרית, תלוי איך אתם מסתכלים על זה). כן, מדובר בכרית לכל דבר, שבאחד מצדדיה תפורים כפתורים שיכולים לעבוד כשלט רחוק. לאחר תכנות הכרית/שלט, היא תפעיל שישה מוצרים נפרדים (יש לה בסיס נתונים של מעל ל-500 מכשירי אלקטרוניקה מוכרים). אם תרצו רק לנוח עליה – פשוט הפכו לצד השני והשענו. וכך היא מספקת שני כלים הכרחיים לרביצה מול המקלט, במוצר אחד.

מזפזפים לכרית? רוצים לישון על זה?

כרית השלט רחוק מופעלת על ידי צמד סוללות AAA ויודעת לחסוך באנרגיה על ידי הפעלת מצב סגירה אוטומטי דקה לאחר הלחיצה האחרונה שנעשתה עליה. מחירה הוא 30 דולר - מחיר משתלם בהנחה שהוא חוסך לכם לקנות גם שלט רחוק וגם כרית.

  • עוד באותו נושא:
  • שלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully