וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין העיר לכפר

18.11.2010 / 10:49

חברת זינגה עומדת להוציא את CityVille, משחק רשת עירוני בסגנון Simcity. האם זהו הפארמוויל הבא?

להיט משחקי הרשת הבא מגיע? חברת זינגה, חברת משחקי הרשת המצליחה בעולם, עומדת להשיק את CityVille – משחק בסגנון סדרת "סימסיטי". המשחק אמור לצאת בשבועות הקרובים, וישולב כמובן בפייסבוק – הפלטפורמה העיקרית בה משתמשת זינגה. "סיטיוויל" יהיה המשחק הראשון של זינגה שניתן להגדיר עבורו מספר שפות ממשק: בנוסף לאנגלית הוא יפעל גם ברגמנית, איטליקית, ספרדית וצרפתית.

זינגה מכניסה את "סיטיווייל" לשוק תחרותי: קיימים כיום מספר משחקי רשת עירוניים, ביניהם "מיליונר סיטי" (עם 12.6 מיליון משתמשים פעילים בחודש), "הלו סיטי" ו"סושייל סיטי". זינגה טוענת שהמשחק החדש הוא המשחק החברתי ביותר שלה אי פעם. משתמש יכול לאפשר לחבר שלו "לנהל עסק" בעיר שהוא בונה ולהחליף מתנות ומענקים עם חברים למשחק. בניגוד למשחקים קודמים של זינגה, ב"סיטיוייל" המשמשת לא נענש על הזנחת המשחק בצורת דעיכת רכושו הווירטואלי. העיר שיבנה המשתמש לא תגדל אם לא יתחבר למשחק, אך גם לא תיהרס מכך.

ג'ייסון קינקייד מבלוג הטכנולוגיה טק קראנץ' מגדיר את "סיטיוייל" כ"פארמוויל פוגש את סימסיטי". קינקייד צפה במצגת הקשורה למשחק, ופרסם את רשמיו. "זה כנראה המשחק הכי חכם של זינגה עד היום", כתב, וציין שלמרות שהוא עצמו אינו מעריץ של משחקי זינגה נוסח "פארמוויל", לתחושתו "סיטיווייל" נותנת ערך מוסף שהוא לא חווה קודם במשחקים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully