וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מוותרת על ג'ימייל

21.11.2010 / 11:31

לאחר התכתשויות בנוגע ליבוא אנשי קשר מפנקס הכתובות של ג'ימייל לפייסבוק - החליטה פייסבוק לא לאפשר יבוא מג'ימייל

גוגל ופייסבוק ממשיכות להתכתש, ונראה כי האחרונה מרימה ידיים. בתחילת החודש שינתה גוגל את כלליה ואסרה על גורמי צד-שלישי לשאוב מנתוני המשתמשים שברשותה באופן חד-צדדי. כתוצאה מכך לא יכלו יותר משתמשי פייסבוק להפעיל את הפיצ'ר של סריקת פנקס הכתובות שלהם בג'ימייל ומציאת חבריהם ברשת החברתית בעזרתו. פייסבוק ניסתה לעקוף חסימה זאת על ידי הפניית המשתמשים לעמוד בו יוכלו להוריד קובץ המכיל את הכתובות, וגוגל הגיבה בפרסום הודעת אזהרה למשתמשים בעמוד זה, המרתיעה אותם מהמעשה.

כעת נראה שפייסבוק הסירה את אופציית היבוא מג'ימייל. בעמוד בו מוזמנים המשתמשים להזין את כתובת האי-מייל שלהם בשירותים שונים (ביניהם הוטמייל ויאהו), לא מופיעה יותר ג'ימייל כאפשרות. כאשר מנסים להתחכם ומזינים כתובת ג'ימייל בשדה של שירות אחר בעמוד, מופיעה הודעה שכל רשימת הכתובות כבר נמצאת בפייסבוק.

"הודעת השגיאה הזאת נשמעת כאילו פייסבוק הפילה את הכפפות. עם 500 מיליון משתמשים, שחצי מהם משתמשים באתר מדי יום, פייסבוק לא צריכה עזרה מאף אחד", מאבחן ה- business insider. פייסבוק הכריזה לאחרונה על שדרוג שירות המסרים הפנימי שלה והפיכתו למרכז הודעות כולל אליו גם ניתן לפנות דרך כתובת אימייל – פעולה המתפרשת ככניסה לזירת הווב-מייל החינמי ותחרות לג'ימייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully