וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ויקיליקס: בקרוב נפרסם חשיפת ענק נוספת

22.11.2010 / 14:38

אתר ההדלפות מבטיח לגולשיו שהוא עומד לפרסם חשיפת ענק הכוללת "מסמכים הגדולים פי 7 ממסמכי עיראק שנחשפו"

וויקיליקס מבטיח לגולשיו חשיפת ענק. אתר ההדלפות השנוי במחלוקת צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא צפוי לפרסם חומרים שהם "גדולים פי 7 ממסמכי עיראק" (הדלפה שפרסם האתר ונחשבת לגדולה בהיסטוריה). "אנו נמצאים בלחץ עצום במשך חודשים. שמרו אותנו חזקים", צוין בהודעה, בהתייחס לאש שספג האתר ממבקרים, לאיומים בתביעות ובמצוד אחר מייסד ועורך וויקיליקס ג'וליאן אסאנג'.

שעתיים לאחר ההודעה הראשונה, פרסם וויקיליקס ציוץ נוסף, בו נכתב: "החודשים הקרובים יציגו עולם חדש וההיסטוריה הגלובלית תוגדר מחדש". מעבר לשני ציוצים אלו לא נחשפו פרטים נוספים, אך ההנחה היא שמדובר בהדלפה של נושאים צבאיים.

בשבוע שעבר נודע כי בכוונת משרד התובע הכללי של שבדיה לבקש מבית המשפט במדינה להוציא צו מעצר נגד ג'וליאן אסאנג'. הרשויות מבקשות לעכב את אסאנג' מכיוון שלא הגיע לחקירה בעניין האשמות כנגדו. שתי נשים שעזרו לארגן אירועים של וויקיליקס התלוננו באוגוסט כי הוא אנס אותן. התיק נסגר, אך נפתח מחדש בספטמבר. בתביעה הציבורית של שבדיה אומרים כי אינם מבקשים לעצור את אסאנג', כי אם לחקור אותו. עורך דינו של מייסד ויקיליקס גורס שלקוחו דווקא כן הציע להיחקר, בשבדיה או בלונדון, אך התביעה בשבדיה לא הייתה מעוניינת. אסאנג' טוען כי ההאשמות נגדו הן חלק ממסע הכפשה שמנהלת ממשלת ארה"ב כנגדו ונגד האתר שייסד.

  • עוד באותו נושא:
  • ויקיליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully