וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד למד לדבר בעברית

אפל השיקה את עדכון מערכת ההפעלה החדש ל-iPad, שמוסיף למחשב הלוח מקלדת עברית

עברית הגיעה לאייפד. אפל שחררה היום (ב') עדכון חדש למערכת ההפעלה של מחשב הלוח שלה, אשר מוסיף לו, בין השאר, גם מקלדת עברית. מדובר באחד המכשולים האחרונים לפני השקת המכשיר באיידיגיטל וחברות הסלולר המקומיות, כשעכשיו נשאר להן לחכות לאישור של אפל ולמלאי זמין.

העדכון, שמשדרג את האייפד לגרסה 4.2, מוסיף לו את יכולות ריבוי-המשימות המוגבלות שהיו זמינות עד כה במכשירי האייפון והאייפוד טאץ', לאחר שהושקו עם גרסה 4.0 של מערכת ההפעלה iOS. נוסף על כך, התווספה לאייפד אפליקציית Game Center – רשת חברתית מבוססת-משחקים של אפל, שמאפשרת להזמין חברים למשחקים ולעקוב אחר תוצאותיהם. כמו כן, האייפד – כמו גם אייפון ואייפוד טאץ', שקיבלו שדרוג משלהם, מסוגלים כעת להזרים תוכן ישירות מהמכשיר למזרי מדיה Apple TV או רמקולים תואמים.

אפשרות נוספת שמתווספת למכשירים היא AirPrint – מנגנון שמאפשר שליחת הדפסה ישירות מהמכשירים הניידים של אפל, ללא הצורך בדרייברים. הכל במדפסות תואמות, כמובן. מעבר לכך, נוספה למערכת ההפעלה גם תוכנת Find My Iphone, שמאפשרת לאתר מכשיר נייד של אפל אשר מחובר לרשת – תוכנה שהייתה זמינה עד כה רק כחלק ממנוי לחבילת השירותים MobileMe, והופכת היום לחינמית.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully