וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: חתול רובוט

23.11.2010 / 17:00

רוצים לגדל חתול אבל מתעצלים להאכיל אותו ולנקות אחריו? חברת סגה יצרה עבורכם את החתול-רובוט, שיחסוך את הטרחה

אני אוהב חתולים. למעשה, אני מגדל את היצורים המשופמים האלה עוד מאז שהייתי ילד. מאז ועד היום תמיד מסתובב אצלי בבית מזונב אחד לפחות, ובדרך כלל שניים. נכון, כלבים נאמנים יותר, אבל תסדרו אתם את הלו"ז היומי שלכם לפי הקריטריון הנעלה של "מתי הוד מעלתו צריך לצאת לשירותים". עם חתולים אין את זה (לא כי הם לא צריכים לשירותים, אלא כי מספיק להם ארגז חול בשביל זה).

עכשיו יש מוצר שנועד לאנשים שמוכנים להשקיע אפילו פחות ממני בתיחזוק חיית הבית שלהם. גם כאן מדובר בחתול, אבל לא באחד אמיתי. חתול רובוט. כבר 4 שנים שחברת סגה מייצרת סדרות של חיות רובוטיות, ואחרי שכיסתה את הכלבים והאוגרים, היא הגיעה גם לחתולים.

שמו של החתול הרובוטי הוא Sakadachi Nyachi, וסגה טוענת שהוא מתנהג בצורה ריאליסטית. חשבתי שהכוונה בכך היא שהחתול הדיגיטלי מגרד את הספות ודורש תשומת לב כל שתיים וחצי דקות, אך מסתבר שסגה מתכוונת לכך שהוא משמיע קול כאשר נוגעים בו, עונה לברכת "שלום" הנאמרת ביפנית (לזה אתם קוראים ריאליסטי?), מסוגל לשיר (כנ"ל) וסך הכל כולל 13 תבניות התנהגות שונות. נראה גם שבסגה התבלבלו עם כלב, שכן החתול שלהם מגיב לפקודות נוסח "שב", "נוח" ו"בוא". תאמינו לי שאין הרבה חתולים שיהיו מוכנים לקבל את התיק הזה.

חתול? מפלצת?

החתול רובוט שוקל שני קילו, ומופעל על ידי ארבע סוללות AA. הוא מומלץ לגיל 6 ומעלה ומחירו הוא 174 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully