וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסר מתמקדת במגע

במסיבת העיתונאים השנתית שלה, הכריזה אייסר על מחשבי לוח, טלפון סלולרי וחנות מדיה משלה

אייסר – אחת מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם, פותחת מספר חזיתות מול אפל. באירוע אותו ערכה בניו יורק, הכריזה החברה על טלפון סלולרי, קו של מחשבי לוח וחנות מולטימדיה משלה, שתהיה זמינה ממוצריה החדשים.

סדרת מחשבי הלוח של אייסר תכלול טאבלט אנדרואידי עם מסך בגודל 10 אינץ' (1280x800) בעל יכולות רב-מגע, מעבד במהירות גיגההרץ, מצלמה אחורית של 5. מגהפיקסל ויציאת HDMI. נוסף על כך, יושק גם טאבלט בגודל 7, עם אותה רזולוציה, אך מעבד כפול-ליבה במהירות 1.2 גיגההרץ. שני הטאבלטים יושקו באפריל.

נוסף על כך, תשיק אייסר מחשב מגע עם יכולות של טלפון סלולרי. מדובר במכשיר עם מסך 4.8 אינץ', רזולוציה גבוהה מאוד יחסית לגודל (1024x480) מערכת ההפעלה אנדרואיד וגרסה חדשה של ממשק Acer UI. למכשיר מצלמה אחורית של 8 מגהפיקסל, מצלמה קדמית של 1.3 מגהפיקסל, ואפשרויות הקלטה ב-HD.

מוצר נוסף עליו הכריזה החברה הוא Iconia – מחשב שמורכב משני מסכי מגע, ללא מקלדת פיזית, אשר מריץ את מערכת ההפעלה Windows 7. כמו כן, בפברואר הקרוב יושק מחשב נייד עם מסך מגע בגודל 10 אינץ' (1280x800), מעבד של AMD ויציאת HDMI.

בתחום התוכנה, השיקה אייסר את Clear.fi – מערכת שיתוף מדיה, שמאפשרת לשתף חומרי מולטימדיה שזמינים על מוצר אחד שלכם עם שאר המוצרים שנמצאים ברשת הביתית. מהממשק ניתן גם לפרסם חומרים לרשתות חברתיות ואתרי שיתוף תוכן.

החנות אותה תשיק אייסר תקרא alive. את מה שתרכשו בחנות יהיה זמין מכל מכשיר שמחובר לרשת ומסוגל לנגן את התוכן. מדובר לא רק בשירים וסרטים, כי אם גם באפליקציות, ספרים, מגזינים ומשחקים. באייסר אומרים כי כבר בהשקה יהיו בשירות 2,000 סרטים, 15,000 קליפים ו-8 מיליוני שירים. בתחילת הדרך, יושק השירות באנגליה ואיטליה (20 בדצמבר), כשהוא זמין רק לחלונות 7. ברבעון הראשון של 2010 תתווסף תמיכה במוצרים נוספים, וברבעון השני יושק השירות במדינות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • אייסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully