וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים יש לא רק בפייסבוק

26.11.2010 / 10:05

תוסף חדש לדפדפן ה-Chrome מאפשר לייצא את פרטי יצירת הקשר עם החברים שלכם בפייסבוק

משחררים את חבריכם מכלא הפייסבוק. תוסף חדש לדפדפן ה-Chrome של גוגל, בעל השם "Facebook Doesn't Own My Friends" (לפייסבוק אין בעלות על חבריי) מיועד ליצוא פרטי יצירת קשר עם חבריכם בפייסבוק. הרשת החברתית עצמה כלל אינה מאפשרת יצוא שכזה. לאחר שהתוסף אוסף את כל הפרטים, אתם יכולים לבחור האם לייצא אותם לתוך ג'ימייל או לקובץ CSV, כשהמגבלה היחידה נכון לעכשיו היא שתצטרכו לעבור את התהליך מחדש עבור כל מאה מחבריכם.


"למרות מה שפייסבוק אומרת, אם מדובר ב"חברים" שלכם, ואתם יכולים לראות את המייל שלהם בפרטי הפרופיל שלהם בפייסבוק, כנראה שהם בסדר עם כך שתשלחו להם מייל." נכתב בדף התוסף. "פייסבוק לא מאפשרת לכם לייצא את המידע הזה, אז הם מצפים מכם להכנס לפרופיל של כל אחד מהחברים שלכם, להעתיק את כתובת המייל שלהם (או פרטי יצירת קשר אחרים) ולהדביק אותם בתוכנת המייל שלכם. קצת מגוחך? כן.".

מדובר בתוספת לא רשמית למלחמות גוגל-פייסבוק, שהחלה כשגוגל חסמה את היכולת לייצא את רשימת הכתובות שלכם לפייסבוק. הרשת החברתית, בתמורה, הפנתה את המשתמשים לדף שמאפשר לייצא את המידע מגוגל ידנית. מערכה שלישית החלה כשג'ימייל פרסמה בדף יצוא המידע פניה לגולשיה, בה היא מבקשת מהגולשים לשקול האם הם רוצים למסור את המידע שלהם לרשת שלא תתן להם אותו בחזרה. בתגובה, החליטה פייסבוק שהיא בכלל לא מעוניינת ביבוא פרטים מג'ימייל, וחסמה את האפשרות מהצד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully