וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהרגלי המשחק

בעקבות ההשקה של Move וקינקט מתעוררת מחדש השאלה: האם המחשב נשאר מאחור בתחום המשחקים, או שהוא רלוונטי כמו בעבר?

המחשב כמכונת משחקים עומד למות. לא, באמת, תאמינו לנו - זה אמנם טיעון חדשני, שאף אחד לא השמיע קודם, אבל זה יקרה. לא, רגע, חדשני זו לא המלה הנכונה. נדוש ועתיק הן מילים יותר מדוייקות.

כבר יותר משני עשורים נשמעים הטיעונים נגד מחשב כמכונת משחקים. ואכן, במקרים רבים הקונסולות הייעודיות מותאמות יותר למשחק מאשר המחשב. פשוט כי, אתם יודעים, הן מיועדות כמעט ורק לזה. אך בו בזמן, קשה לדמיין משחקים כמו World of Warcraft, או אפילו שולה מוקשים, על קונסולה.

הדיון אודות תפקידו של המחשב בעולם המשחקים התעורר שוב בחודשים האחרונים לאחר השקת מוב וקינקט - הבקרים החדשים של פלייסטיישן ואקס-בוקס. יחד עם הבקר של הווי, הם מרחיקים את משחקי הקונסולות עוד יותר ממשחקי מחשב. זה כבר לא מקלדת ועכבר מול שלט DualShock - כפתור מול כפתור, אלא מקלדת מול שימוש בגוף ונפנוף ידיים. וכן, אנחנו מודעים לקיומם של ממשקים דומים גם במחשב, אבל - כמו במקרה של שטיחי ריקוד לפני חצי עשור וגיטרות לפני 3 שנים - במחשב זה נחשב לנישה, כשבקונסולות זה המיינסטרים.

אז האם מדובר בהתרחקות לשני אפיקים שונים ושווי ערך, או שמא ההתקדמות האחרונה של הקונסולות אכן משאירה את המחשב מאחור, במלוא מובן המלה. אין לנו תשובה לשאלה הזו, אבל לכם אולי יש. אז מה אתם אומרים: מחשב או קונסולות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully