וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחרימים את המשתפים

28.11.2010 / 12:31

הממשל האמריקאי הוריד מהרשת עשרות אתרי שיתוף קבצים, ביניהם האתר Torrent-Finder.com

הממשל האמריקאי הוריד מהרשת עשרות אתרי שיתוף קבצים, ביניהם האתר Torrent-Finder.com. הפעולה נעשתה על ידי השתלטות על כתובות הדומיין של אתרים אלו והצבת הודעת החרמה בעמודם הראשי. "שם המתחם החרם על ידי ה-ICE (מחלקת חקירות בטחון פנים) בהתאם לצו החרמה שניתן על ידי בית המשפט האמריקאי". בהודעה מוזכרים גם משרד המשפטים והרשות לזכויות יוצרים.

Torrent-Finder.com הוחרם למרות הוא עצמו לא אירח קבצים בלתי-חוקיים, אלא תפקד כמנוע חיפוש למציאת כאלו. כתובת נוספת של האתר, Torrent-Finder.info לא הוחרמה, כך שלמעשה האתר עדיין פעיל. בעליו של האתר טוען כי האתר הוחרם ללא תלונה קודמת או הודעה כלשהי מבית המשפט. "כשיצרתי קשר עם ספק האירוח גו-דדי שמתי לב שכתובות ה-DNS השתנו. לגו-דדי לא היה מושג מה קורה עד עכשיו", הוא אמר לאתר TorrentFreak, שמצידו מגדיר את הפעולה כבעייתית. "לא רק שהאתר לא מארח אפילו לינקים לטורנטים, הוא מחזיר תוצאות חיפוש דרך מסכים מוטמעים (embedded iframes) המציגים אתרים אחרים שאינם בשליטת Torrent-Finder.

דוברת של ICE הוציאה תגובה רשמית בה אמרה ש"הוצא צו החרמה מטעם בית המשפט נגד מספר כתובות דומיין. מכיוון שמדובר בחקירה הנמצאת בעיצומה, לא קיימים פרטים נוספים כרגע".

מלבד אתרי טורנטים, השתלט הממשל גם על אתרים המציעים הורדות מוזיקה לא חוקיות או זיופי מוצרים. בין הדומיינים שהוחרמו: 2009jerseys.com, throwbackguy.com, cartoon77.com, lifetimereplicas.com, handbag9.com, handbagcom.com and dvdprostore.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully