וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנה שמתעניינת בשעמום

29.11.2010 / 10:19

תוכנת מחשב אליה הוזנו 300 מיליון אירועים היסטוריים קבעה כי ה-11 באפריל 1954 היה היום המשעמם ביותר אי פעם

יכולת החישוב הגבוהה של המחשבים בימינו מאפשרת להם לענות על מגוון רחב של שאלות סבוכות. כעת נראה שהמחשוב פוסק גם בנושאים שהם לכאורה פחות ברי חישוב. מתכנת בשם וויליאם טנסטל-פדו יצר תוכנת מחשב שהגיעה למסקנה מהו היום המשעמם ביותר שהתקיים עד כה. לפי התוכנה, מדובר ב-11 באפריל 1954.

צורת החישוב הייתה לבדוק את כמות האירועים שמתרחשים במהלך הזמן. כמעט כל יום קורה דבר מה משמעותי, לכל הפחות לידה או מוות של אדם חשוב. "הבנו שניתן לבדוק באופן אובייקטיבי את החשיבות של כל יום בהיסטוריה. יש ימים בהם מתקיימים אירועים חשובים רבים וימים בהם פחות, ואנו יכולים גם להעריך באובייקטיביות את החשיבות של אירועים אלה", אמר המפתח.

לאחר שכל הנתונים על אירועים אלו (מעל ל-300 מיליון) הוזנו למנוע החיפוש שבנה טנסטל-פדואה (True Knowledge שמו), נבדק באלו ימים שום דבר כזה לא קרה. למערכת יש את היכולת להבין את חשיבות האירועים בעולם, והיא העלתה בתוצאותיה את אותו תאריך באפריל. שום אירוע משמעותי לא קרה באותו יום ראשון. אף אחד חשוב לא נולד או מת ולא התקיים כל אירוע משמעותי.

אך כעת, ההכרזה הרשמית על ה-11 באפריל 1954 כיום המשעמם ביותר אי פעם, בעצם הופכת אותו למעניין מעט יותר, ואולי בעצם מאלצת חיפוש חדש על יום שגם לא קרה בו כלום וגם לא זכה לתואר שכזה.

  • עוד באותו נושא:
  • True Knowledge

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully