וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל קונה את גרופון?

29.11.2010 / 11:59

שמועות בעמק הסיליקון טוענות כי גוגל קונה את אתר העסקאות גרופון תמורת סכום של 2.5 מיליארד דולר

האם גוגל עומדת בפני עוד עסקת רכישה ענקית? לדברי האתר VatorNews (vator.tv) - החברה קנתה את האתר Groupon תמורת סכום עתק של 2.5 מיליארד דולר. שתי החברות עדיין לא התייחסו רשמית למידע.

גרופון הוא אתר המציע עסקאות יומיים לצרכנים. הוא נוסד לפני שנתיים על ידי היזם אנדרו מייסון. ב-2010 הכניס רווחים של 350 מיליון דולר וקיימת טענה כי קיבל אז הצעת קניה מיאהו תמורת 1.7 מיליארד דולר. לאתר 20 מיליון מנויים המקבלים את הצעות הרכישה היומיות באי-מייל ביבשות נוספות בעולם מלבד אמריקה – ביניהן אירופה ואסיה. לגרופון קמו חיקויים רבים, מתוכם כמה אתרים ישראלים העובדים באותה השיטה.

בשבוע וחצי האחרון מסתובבות בתעשיית ההיי-טק שמועות כי גוגל הציעה עבור האתר בין שניים לשלושה מיליארד דולר וכי מתנהלות שיחות בין שתי החברות. השיחות באות לאחר תקופה בה השמועה הייתה כי גרופון דווקא מתכוננת להמשיך ולעבוד בצורה עצמאית, והיא עומדת לפני גיוס הון. אתר Mashable, העוסק במדיה חברתית, מעריך כי אם השמועה נכונה והרכישה אכן תתקיים, יש בכך הגיון רב מצד גוגל. לדברי האתר, העסקה נותנת לגוגל הזדמנות מצוינת לשלב את עסקאות גרופון בלוח העסקים המקומי Google Places. גרופון, מצידה, תוכל להתמודד עם מתחריה ומעתיקיה הרבים ביתר קלות עם הגב הרחב של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully