וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המחדד החשמלי

30.11.2010 / 8:32

על אף המראה והשם ההיי-טקיים, ה-iPoint הוא בסך הכל מחדד חשמלי. לפחות הוא יודע לבד מתי להפסיד לחדד

מבט ראשון על הגאדג'ט של היום לא מסגיר את מהותו. זה נראה כמו ציוד היי-טקי כלשהו, בטח זה עושה איזה משהו וגם יש לו חיבור USB בצד. או אולי זה בכלל איזה סוג של מיקסר מזון? יש בלוק שלו גם משהו מטבחי, לא? לא זה ולא זה. מדובר למעשה ב...מחדד. כן, מחדד חשמלי שכל מטרתו היא לקחת את העיפרון שלכם ולהפוך אותו לחד יותר.

אז אני חייב להודות שאני לא זוכר מה הפעם האחרונה בה השתמשתי בעיפרון, ושעוד פחות מזה אני זוכר מתי זוכר אותו העיפרון לא היה למעשה עט מכני (מה שקראנו בילדותינו "עט עיפרון"). כנראה שעדיין יש אנשים שמשתמשים בכלי הכתיבה המיושן הזה, אם יש מי שמשווק את המוצר הזה, שכאמור - כל תפקידו הוא לחדד.

קוראים לו iPoint (מישהו פה רוצה להיות סטיב?), ומלבד הלוק ההיי-טקי והקטע החשמלי, יש לו עוד פיצ'ר בולט: בניגוד למחדדים חשמליים אחרים, הוא חכם מספיק לדעת מתי העיפרון שלכם כבר מספיק מחודד. כשהוא מזהה זאת, הוא מפסיק לחדד אותו, ומשאיר אתכם עם עיפרון עם חוד שהוא בדיוק נכון.

העיפרון הכי חד בקלמר?

המחדד החשמלי מגיע עם להבי טיטניום עליהם יש אחריות שיישארו תקינים וחדים זמן רב. הוא עובד על זוג סוללות AA ויש לו תחתית שמונעת החלקה. מחירו הוא 18 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • מחדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully