וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלולרי בשלט רחוק

1.12.2010 / 12:30

סלקום משיקה שירות תמיכה חדש המאפשר לנציגיה לצפות במסך המכשיר של הלקוח ולסייע לו בתפעול ופתירת בעיות

לאחר שנה של פיילוט משיקה סלקום, בשיתוף עם הסטארט-אפ קומיוניטייק, שירות תמיכה חדש שיאפשר לנציגי התמיכה לראות מרחוק את צג המכשיר של הלקוח, ועל ידי כך לסייע לו בתפעול ובפתירת בעיות. הלקוחות יקבלו הסברים מנציגי השירות ישירות על גבי מכשירם האישי באמצעות תפעול מרחוק וכן תתאפשר הדרכת הלקוחות באמצעות הצבעה גראפית על גבי מסך הטלפון והפעלת רצף פעולות מוגדר מראש, כגון הזנת הגדרות, כניסה מהירה לתפריטים ועוד.

כדי להשתמש בשירות מקבל המנוי הודעת SMS עם קישור להורדת היישום למכשירו ומאשר את התחברות הנציג. המכשיר נכנס למצב של תמיכה מרחוק על ידי הנציג. עם סיום מתן השירות, ההתחברות למכשיר נפסקת והלקוח מקבל עדכון על כך בעוד SMS שנשלח אליו .

לדברי סלקום, לקוחות רבים מחזיקים היום במכשירים מתקדמים שהם אינם יודעים איך לנצל. "הסיוע בתפעול המכשיר מרחוק יאפשר ללקוחות באופן, ידידותי, נוח ובזמן שיבחרו מיצוי יכולות מהמכשיר אותו רכשו", נאמר בהודעת החברה.

השירות החדש יינתן ללא עלות נוספת ללקוח. הוא יתמוך בשורה של דגמי נוקיה, במספר דגמי בלקברי ובמכשירים בודדים של סוני אריקסון, מוטורולה, סמסונג, HTC ו-Imate. בסלקום מדגישים כי תהליך השימוש בשירות שומר על פרטיות הלקוח לאורך כל הדרך ונעשה בהסכמתו המלאה, ושלא ניתן לצפות במסך המכשיר ללא אישורו אפילו במידה בה מבקשות זאת הרשויות עם צו בית משפט.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully