וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 מיליון אופרות

1.12.2010 / 16:42

הדפדפן אופרה מציין 150 מיליון משתמשים. עם זאת, נתח השוק שלו הוא העדיין הקטן ביותר מבין המתחרים

כמעט 14 שנה לאחר שהושק לראשונה, חוגג הדפדפן אופרה 150 מיליון משתמשים. את ציון המאורע מבטאת אופרה בשינוי מראה עמוד הבית שלה, שכעת מציג, כביכול, את תיבת הדואר האלקטרוני של סמנכ"ל התקשורת של החברה. ההודעה הראשונה בתיבה (שהיא למעשה אפליקציה קטנה שאפשר לדפדף ב'הודעות' שבה) מגיעה מאחד העובדים, המספר לסמנכ"ל שהדפדפן הגיע לנקודת הציון של המשתמש ה-150 מיליון. "יותר ויותר אנשים מתחילים להעריך את המהירות והאבטחה שאופרה מספקת להם", נכתב ב'הודעה', כאשר התגובה של הסמנכ"ל אליה היא כביכול תגובת "מחוץ למשרד" אוטומטית בה נכתב שמחלקת יחסי הציבור של אופרה נמצאת כרגע בפאב וחוגגת את המאורע המשמח.

עוד ב'תיבת הדואר' ניתן למצוא מיילים בדויים המציינים בעקיפין את יתרונות הדפדפן, וכן כמה מיילים הומוריסטיים, למשל אחד שבו מעביר, כביכול, הסמנכ"ל חומרים חסויים לאתר ויקיליקס (אלו לא מעוניינים לפרסם "מכיוון שהם רגישים מדי לפרסום").

למרות נקודת הציון החדשה, אופרה הוא עדיין הדפדפן הפחות פופולרי בחבורה, עם נתח שוק של 3.8% (נכון לאוקטובר 2010). לפניו נמצאים אינטרנט אקספלורר (44.72%), פיירפוקס (29.67%), כרום (9.71%) וספארי (5.57%).

  • עוד באותו נושא:
  • אופרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully