וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תילחם בפיראטים

2.12.2010 / 20:38

לאחר לחץ של תעשיות הסרטים והמוזיקה, הודיעה גוגל כי תשפר את מדיניותה בנוגע לתכנים פיראטיים בתוצאות חיפוש

גוגל עומדת לנקוט בקרוב במספר צעדים שנועדו לשפר את מדיניותה בנוגע לתכנים פיראטיים. החברה עומדת להבטיח הסרה של חומר פיראטי מתוצאות חיפוש תוך 24 שעות מעת הגשת בקשה כזאת. חוק ה"דיגיטל מילניום" האמריקאי שנחקק ב-1998 דורש פעולה כזאת תוך פרק זמן סביר לאחר בקשה.

פעולה זו מגיעה לאחר לחץ גואה של תעשיות הסרטים והמוזיקה על גוגל לפעולה בנוגע לתכנים פיראטיים. "בזמן שהרשת גדלה, ומספר הבקשות להסרת תכנים פיראטיים עולה יחד איתה, אנו עובדים כדי לפתח דרכים חדשות לטיפול בבעיה", כתב היועץ הכללי של גוגל קנט וולקר בפוסט שפרסם בנושא. קנט אף כתב כי גוגל תתחיל לצנזר את פונקציית ההשלמה האוטומטית כדי למנוע הצעות של חיפושים המשויכים לתוכן פיראטי.

הנהלים החדשים יחולו על מנוע החיפוש של החברה, אך לא על יוטיוב. עם זאת, גוגל מסרה שהיא בודקת את אפשרות החלת כלי סינון חזקים יותר לשירות הווידאו. גוגל הבהירה כי לא תשנה את תוצאות החיפוש אותן מקבל המשתמש, כלומר שלא תחסיר מהן ביוזמתה אתרים שנחשדים כלא חוקיים. בנוסף, החברה תשפר את נהלי האנטי-פיראטיות שלה לגבי מפרסמים בתוכנית AdSense - מפירי חוק שישתמשו בשירות כדי לקשר לאתרים פיראטיים יסולקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully