וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: בומבוקס 2010

5.12.2010 / 8:18

חברת העבר TDK מחדשת מוצר עבר: ה-BoomBox. הפעם הוא, כמובן, מנגן בעיקר קבצי MP3

כשאני שומע את השם TDK אני לא יכול שלא לחזור בזיכרוני לשנות ה-80 וה-90. בימים ההן, לפני ימי הדיסקים לצריבה, הייתה החברה הזאת המלכה של הקלטות הריקות. TDK הייתה מותג איכותי ופופולרי שהבטיח קלטות באיכות גבוהה. אני וחבריי קנינו רבות כאלו כדי להקליט אלבומים אחד מהשני בעזרת מכשיר ה"דאבל קאסט".

קלטות כבר אין כל-כך, אבל TDK עדיין קיימת, ומייצרת בעיקר כל מני חלקי אלקטרוניקה. אבל החברה לא שוכחת את עברה, ומוציאה מכשיר שהוא לא פחות נוסטלגי מהקלטת – BoomBox. הרדיו-טייפ הגדול-אך-נייד הזה היה פופולרי בשנות ה-70 וה-80, ואפשר להמונים להשמיע מוזיקה ברחובות בווליום אימתני. עכשיו TDK מעדכנת קצת את הז'אנר ומוציאה בומבוקס דיגיטלי שבעזרת חיבור ה-USB שלו אפשר להשמיע מוזיקה מנגנים ניידים וממכשירי אייפון. חוץ מזה כמובן שאיכות השמע שופרה, ואף ניתן לבחור בין דגם עם שני רמקולים לדגם עם שלושה.

בום או כלום?

הבומבוקס החדש של TDK אמנם שומר על מראה הרטרו מפעם, אבל הוא כולל מסך מגע. יש גם אקולייזר, ממש כמו אז. ניתן לחבר אליו לא רק נגני מוזיקה, אלא גם מיקרופון וכלי נגינה חשמליים. המוצר יצא לשוק בחודש הבא, ומחירו יהיה בין 400 ל-500 דולר, תלוי בדגם.

  • עוד באותו נושא:
  • בום בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully