וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל לא גוזרת קופון

5.12.2010 / 16:01

השיחות בנושא רכישת האתר Groupon על ידי גוגל לא צלחו, ונכון לעכשיו ימשיך אתר הקופונים לעבוד כחברה עצמאית

השיחות בנושא קניית האתר גרופון על ידי גוגל עלו על שרטון. הוול סטריט ז'ורנל מדווח כי המשא ומתן בין שתי החברות נגמר ביום שישי ללא הסכמה, וכי גרופון תישאר במצבה הנוכחי. לדברי האתר, רבים מהיושבים במועצת המנהלים של גרופון חלוקים בדעתם אם בכלל יש למכור את החברה, זאת למרות שלפי הדיווחים השונים נתנה גוגל הצעה נדיבה של בין 3.5 ל-6 מיליארד דולר.

בשלב זה ממשיכה החברה להישאר עצמאית ואף שוקלת הנפקה בעתיד, אולי אפילו כבר בשנה הקרובה. אנליסטים רבים תמכו בעסקה כזאת, באומרם שהיא תאפשר לגוגל לקבל נתח משוק שגדל במהירות ושיהיה אפשר לשלב את שיווק הקופונים בקרב המפרסמים הרבים המשתמשים בשירותי הפרסום של גוגל. גוגל וגרופון לא מסרו תגובה בנוגע לכשלון השיחות.

גרופון הוא אתר המציע עסקאות יומיים לצרכנים. הוא נוסד לפני שנתיים על ידי היזם אנדרו מייסון. ב-2010 הכניס רווחים של 350 מיליון דולר וקיימת טענה כי קיבל אז הצעת קניה מיאהו תמורת 1.7 מיליארד דולר. לאתר 20 מיליון מנויים המקבלים את הצעות הרכישה היומיות באי-מייל ביבשות נוספות בעולם מלבד אמריקה – ביניהן אירופה ואסיה. לגרופון קמו חיקויים רבים, מתוכם כמה אתרים ישראלים העובדים באותה השיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully