וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: הכדור השואב

15.12.2010 / 8:18

שואבי אבק רגילים הם משעממים ומכוערים. אז למה לא להשתמש בפתרון מעוצב: כדור אבק גדול שעושה ניקיון בבית

המעצב דייב האקנס מציע צורה חדשה לטיפול בשאיבת אבק. לא עוד שואבים סטנדרטיים ומשעממים. קבלו את "הכדור השואב". הוא מעוצב ככדור אבק גדול שאמור לעמוד על הרצפה. בתוכו נמצא מנוע מיוחד שמחליף כל זמן הפעולה את מרכז הכובד, מה שגורם לכדור לזוז ולהתנועע בחלל החדר. הוא גם לגמרי יקבל בהבנה בעיטות קלות שיפנו אותו לנקות באיזורים ספציפיים.

מזכיר במשהו את עבודתם של רובוטי השאיבה שמסתובבים בבית ושואבים את הלכלוך הנקרא בדרכם. הבעיה היא שבניגוד להם, הכדור השואב קצת גדול מדי כדי להיכנס מתחת לספות ולהגיע לפינות צרות. בנוסף, העובדה שהוא עגול יכולה להקשות עליו להיצמד לקירות ולנקות היטב בסמוך להם. תירוץ המעצב למגבלות אלו הוא שהכדור מיועד לשטחים ציבוריים, שהם מטבע הדברים גדולים יותר מבתים.

שואפים לשואב?

הכדור השואב עובד בצורה אלחוטית, מה שחוסך את עניין התימרון עם כבלים. כאשר שטח אחסון הלכלוך של הכדור השואב מתמלא - הוא מפסיק לעבוד ונדלק בצבע זרחני כדי לרמוז לבעלים שהגיע זמן הריקון. כאשר נגמרת לו הסוללה - הוא מתגלגל עצמאית למתקן הטעינה שלו. המעצב מתחייב שלכדור יש עוצמות תעשייתיות, ושהוא חזק וגמיש. מכיוון שהוא עדיין ברמת הקונספט, הוא עדיין לא משווק ואין לו תג מחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully