וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה חנות הספרים של גוגל

TheMarker IT

7.12.2010 / 15:12

Google eBooks יתחרה באופן ישיר באמזון ובשירות מכירת הספרים הדיגיטלים של אפל. 15 מיליון ספרים כבר זמינים

ענקית האינטרנט גוגל השיקה היום את שירות מכירת הספרים האלקטרונים החדש Google eBooks אשר יתחרה באופן ישיר בקמעונית המקוונת אמזון ובשירות מכירת הספרים הדיגיטלים של אפל. בהודעה שהעלתה בבלוג של החברה, הודיעה היום גוגל כי "זהו העמוד הראשון בפרק חדש של משימתנו לשפר את הגישה לאוצרות תרבות וחינוך הידועים בפינו בתור ספרים". משתמשים יוכלו לרכוש ספרים בשירות אי-בוקס, ולקרוא את הספרים במגוון פורמטים, בהם מחשבים ניידים, טאבלטים, טלפונים חכמים וקוראי ספרים אלקטרוניים.

גוגל מסרה כי עד כה יצרה גרסאות דיגיטליות של יותר מ-15 מיליון ספרים שראו אור ביותר מ-35 אלף מו"לים. לקוחות יוכלו לאחסן ברשת את הספרים הדיגיטליים שרכשו בגוגל, וליהנות מגישה למדף הספרים המקוון שלהם באמצעות חשבון בגוגל. שירות אי-בוקס של גוגל עתיד להתחרות בחברות אמזון ואפל על נתח בשוק הספרים הדיגיטלים, שהיקפו מתקרב למיליארד דולר בשנה. גוגל מעוניינת לנצל את מעמדה כמפעילת מנוע החיפוש הפופולרי באינטרנט כדי לנגוס בנתח השוק של אמזון בתחום הספרים הדיגיטליים, בתקופה שבה גם אפל מנסה בעצמה להגדיל את הנתח שלה בשוק באמצעות מחשבי הטאבלט אייפד והחנות המקוונת אייטיונס.

אנליסטים של בנק קרדיט סוויס העריכו בשבוע שעבר כי כניסתן של גוגל ואפל לשוק הספרים הדיגיטליים צפויה לשחוק את הנתח של מובילת השוק אמזון ל-35% בתוך חמש שנים, לעומת נתח של 90% בו החזיקה בתחילת השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully